Kino ir televizijos studija „Alcon Entertainment“ pirmadienį padavė į teismą „Tesla“ ir „Warner Bros Discovery“ dėl teiginių, kad reklamuojant naująjį „Tesla“ autonominį kibernetinį automobilį buvo panaudoti su filmu „Bėgantis skustuvo ašmenimis 2049“ susiję vaizdai.
„Bet kuris apdairus prekės ženklas, svarstąs bet kokią „Tesla” partnerystę, turi atsižvelgti į E. Musko labai politizuotą, kaprizingą ir savanaudišką elgesį, kuris kartais perauga į neapykantos kalbą”, – teigiama ieškinyje.
Bendrovės „Tesla” ir „Warner Bros” iš karto neatsakė į „Bloomberg“ prašymus pakomentuoti.
Bendrovė „Warner Bros” buvo „Alcon” filmo „Bėgantis skustuvo ašmenimis 2049″ (angl. „Blade Runner 2049“), kuris 2018 m. pelnė du „Oskarus” ir kuriame Ryanas Goslingas ir Harrisonas Fordas suvaidino itin laukiamame 1982 m. kultinės klasikos „Bėgantis skustuvo ašmenimis” tęsinyje, platintoja.
Bendrovė „Alcon“ teigė, kad atmetė „Warner Bros” prašymą naudoti įmonės vaizdus spalio 10 d. tiesiogiai transliuojamam „Tesla“ autonominio automobilio pristatyme. Ieškinyje teigiama, kad „Tesla“ savo automobilio renginyje naudojo dirbtinio intelekto priemonėmis sukurtus vaizdus, kurie artimai atspindėjo filmo vaizdus.