Pieno produktai kasdien atsiduria daugelio pirkėjų krepšeliuose. Tokią apsipirkimo įpročių tendenciją patvirtina ir prekybos tinklo „Rimi“ atlikta apklausa, kurioje dalyvavo beveik 900 pirkėjų. Jos duomenimis, net 93 proc. apsiperkančių pieno produktus įsideda į savo kasdienių pirkinių krepšelį. Populiariausios šios kategorijos prekės – sviestas, grietinė, pienas, sūriai, varškė, taip pat kefyras, jogurtai. Anot „Rimi“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus, pieno produktų pasirinkimą stipriai lemia kaina, tačiau itin svarbi ir kilmės šalis bei produktų sudėtis.
Nuolat pirkėjų nuomonės klausiantis ir pigiau apsipirkti padedantis prekybos tinklas atliepia pirkėjų lūkesčius ir skelbia visą birželį vyksiančią kampaniją, kurios metu „Rimi“ mažina dalies lietuviškų gamintojų pieno produktų kainas ir visą birželio mėnesį jiems suteiks net 10–40 proc. nuolaidas.
Visą birželį pigiau
Didžiausia apklausos dalyvių dalis nurodė perkantys sviestą ir grietinę (po 14 proc.), taip pat pieną, varškę ir jos gaminius, sūrius ir jų gaminius (po 13 proc.). Kiek mažesnė dalis pirkėjų įsigyja kefyrą (11 proc.) ir jogurtus bei pieno desertus (11 proc.), mažiau – grietinėlę (7 proc.).
Stebėdami tendencijas, kuomet atėjo vasara ir prasidėjo šaltibarščių ir lietuvių mėgstamų šviežių daržovių salotų su grietine sezonas – itin platų pieno produktų asortimentą turintis prekybos tinklas „Rimi“ visą birželio mėnesį siūlys įsigyti dalį lietuviškų pieno produktų pigiau. Pasak tinklo atstovo V. Lukoševičiaus, į atrinktų prekių sąrašą pateko beveik 80 gerai žinomų gamintojų bei pirkėjų mylimų lietuviškų pieno produktų.
„Pieno produktai – viena dažniausiai į pirkėjų kasdienio apsipirkimo krepšelius patenkančių prekių, bendrai sudaranti ir nemažą pirkinių dalį. Visgi pirkėjai yra jautrūs kainai. Šį kriterijų, kaip vieną stipriausių, renkantis pieno produktus, įvardijo 31 proc. mūsų apklausos dalyvių. Dar 18 proc. paminėjo ir nuolaidas. Visuomet stengiamės pasiūlyti kuo patrauklesnes kainas klientams, reguliariai peržiūrėdami asortimentą, bendraudami su tiekėjais, pritaikydami akcijas. Todėl visą birželio mėnesį lietuviškiems pieno produktams galėsime pasiūlyti nuolaidas – nusipirkti jų bus galima nuo 10 iki 40 proc. mažesnėmis kainomis. Pirkėjams, pasirenkant pieno produktus, taip pat ne mažiau svarbu yra produkto sudėtis, gamintojas ir prekės ženklas“, – teigia V. Lukoševičius.
Pirkėjai vertina lietuviškus produktus
„Rimi“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė pamini ir kitus svarbius pirkėjų įpročius ir prioritetus – apklausos dalyviai nurodė didelį dėmesį skiriantys pieno produktų lokalumui. 78 proc. atsakiusiųjų renkasi lietuviškus pieno produktus, tačiau tik 40 proc. turi savo mėgstamą prekės ženklą.
„Pirkėjai vertina lietuviškų produktų kokybę ir skonį, todėl ir mes teikiame prioritetą vietinei produkcijai – apie 90 proc. mūsų pieno kategorijos prekių sudaro būtent lietuviškų gamintojų produktai. Iš kitos pusės, džiaugiamės ir tuo, kad pirkėjai atidžiai skaito produktų etiketes, renkasi sveikatai palankesnius ir kokybiškesnius pieno gaminius, atkreipia dėmesį į ženklą „Rinkis sveikiau“, – pasakoja E. Krasauskienė.
Į prekių su 10–40 proc. dydžio nuolaidomis sąrašą, kuris galios visą birželio mėnesį, pateko „Dvaro“, „Rokiškio“, „Vilkyškių“, „Žemaitijos“, „Pieno Žvaigždžių“, „Auga“, „Dobilas“ ir kitų Lietuvos gamintojų produkcija. Atrinktų prekių sąraše su nuolaidomis pirkėjai galės įsigyti pigiau pamėgtas šių gamintojų prekes: pieną, kefyrą, rūgpienį, varškę, skirtingus jogurtus, grietinę, sūrius, varškės sūrelius ir kt.