- Pirmieji „Range Rover Electric“ bandomieji automobiliai testuojami visame pasaulyje: šiuo metu jie patiria išbandymus šalčiu už poliaračio.
- Išplatintos pirmosios visiškai juodų prototipų nuotraukos: modernistinė jų dizaino kalba lieka ištikima „Range Rover“ kraujo linijai, o neužmaskuota išorė pabrėžia pirmųjų prototipų surinkimo kokybę.
- Pirmieji vien elektra varomi visureigiai išleidžiami į kelius po metus trukusio komponentų kūrimo ir virtualaus vystymo proceso – visa tai buvo daroma siekiant pagaminti tyliausią ir tobuliausią visų laikų „Range Rover“.
„Range Rover Electric“ užbrėš naujus standartus elektrinės pavaros, rafinuotumo ir prabangių kelionių srityje, o pirmieji šio modelio prototipai dabar išbandomi daugiausia iššūkių keliančiose pasaulio vietose. Visiškai elektrinė pavara dabar bandoma važinėjant ekstremalių temperatūrų sąlygomis: nuo –40 °C laipsnių poliariniame rate iki svilinančių +50 °C laipsnių Artimųjų Rytų dykumose.
Pirmieji bandymai buvo skirti akumuliatoriaus ir pagrindinių elektromobilio komponentų, įskaitant transmisiją, elektros motorą ir galios perdavimo elektroniką – pajėgumui testuoti esant ekstremaliai –40 °C temperatūrai. „Jaguar Land Rover“ grupė „Range Rover“ prekių ženklui bateriją ir elektros pavaros komponentus gamina pirmą kartą.
Bandymai ant užšalusių Švedijos ežerų leido įsitikinti visiškai naujos elektros pavaros galimybėmis. Ši sistema leis dar labiau pagerinti firminę britų bendrovės modelių savybę: pagirtiną našumą ant prastai sukimbančių paviršių – „Range Rover“ galimybės bus neprilygstamos ant bet kokios dangos, bet kokiomis oro sąlygomis.
Pirmą kartą „Range Rover“ modelyje įdiegta nauja traukos kontrolės sistema užtikrina išskirtinį efektyvumą ant apledėjusios arba silpnu sukibimu pasižyminčios dangos. Kai tradicinės traukos kontrolės sistemos remiasi tik ABS moduliu, naujajame „Range Rover“ elektromobilyje ratų prasisukimo kontrolės užduotis paskirstoma atskirai kiekvienam elektrinės pavaros valdymo blokui. Taip kiekvieno rato sukimo momento reakcijos laikas sumažėja nuo maždaug 100 milisekundžių iki vos 1 milisekundės.
„Jaguar Land Rover“ specialistų sukurta pažangi programinė įranga leidžia preciziškai valdyti elektrinės pavaros greitį, kad būtų galima tiksliai kontroliuoti ratų slydimą ir sumažinti poreikį įsikišti ABS sistemai. Sukibimas maksimaliai išauga ant visų paviršių, o vairuotojas jaučia išskirtinį automobilio atsaką ir užtikrintumą.
Tai žymiai pagerina „Range Rover“ vairavimą. Ši sistema darniai veikia su stabilumo kontrolės ir važiuoklės sistemomis ir suteikia dar malonesnių vairavimo pojūčių.
„Elektra varomas „Range Rover“ reiškia įprastą šiam modeliui prabangą, rafinuotumą, lūkesčius atspindinčias galimybes ir beveik garsų neskleidžiantį visiškai elektrinį važiavimą. Su juo keliausite sklandžiai ir atsipalaidavę.
Dedame visas pastangas, kad sėkmingai užbaigtume fizinių bandymų ir tobulinimo programą. Ji skirta elektriniam „Range Rover“ įvertinti kraštutinėmis sąlygomis. Kai elektromobiliai pasieks savo vairuotojus, jie pasižymės nepakartojamomis galimybėmis“, – sakė „Jaguar Land Rover“ produktų inžinerijos vykdomasis direktorius Thomas Muelleris.