Elonas Muskas paskelbė apie savo naujausią kampaniją prieš žiniasklaidos „woke agenda“ (politkorektiškumo politiką): jis ragina savo auditoriją atsisakyti „Netflix“ prenumeratos. Muskas didžiąją dalį ketvirtadienio, spalio 2 d., praleido kritikuodamas „Netflix“ savo 227 milijonams sekėjų „X“ tinkle. Apie 30 skirtingų įrašų „X“ savininkas ir „Tesla“ generalinis direktorius kritikavo translyčių skatinimą, cituodamas tariamą „seksualizuotą turinį vaikams“ tokiose laidose kaip „CoComelon“, „Strawberry Shortcake“ ir „The Baby-Sitters Club“.
„Atšaukite „Netflix“ savo vaikų sveikatos labui“, – spalio 1 d. parašė Muskas, retweetindamas memą, kuriame „Netflix“ slepia „transseksualų turinį“ Trojos arkliuke, įeinančiame į pilį su užrašu „jūsų vaikai“.
Kituose „X“ įrašuose Muskas rašė: „Netflix sąmoningai moka žmonėms už seksualizuoto turinio kūrimą vaikams. Žodžio laisvė turėtų būti gerbiama, bet tai yra APMOKAMAS žodis. Netflix stengiasi ir išleidžia pinigus, kad tai paskatintų.“ Vėliau jis apkaltino „Netflix“ „ugdant mūsų vaikus“ su „Strawberry Shortcake: Berry in the Big City“ klipu, kuriame vaizduojami translyčiai drag queen, ir perpublikavo tweetą, kuriame rašoma: „Netflix“ laidoje „CoComelon“ vaizduojami skirtingų rasių gėjai tėvai, bandantys auginti kūdikį kaip translytį, ir kurie verčia mažylį šokti jiems drag.“