Didžiausia Baltijos šalyse duonos, užkandžių ir šaldytos produkcijos gamintoja „Mantinga“ pradeda naują strateginį plėtros etapą – įsigijo Nyderlanduose veikiančią įmonę „F&L Sales B.V.”, kuri tampa naujuoju įmonės padaliniu „Mantinga Netherlands“.
„Nyderlandai – puikus tramplinas į Vakarų Europą. Strategiškai matome šią šalį kaip duris į Beniliukso (Belgijos, Nyderlandų, Liuksemburgo) ir kitų didžiųjų Vakarų Europos šalių rinkas. Logistiškai tai itin palanki vieta – Amsterdamo uostas yra vienas pagrindinių Europos verslo taškų. Tikime, kad veikiant vietoje, o ne per tarpininkus, galėsime greičiau augti, efektyviau aptarnauti klientus ir žengti dar vieną žingsnį link savo tikslo tapti vienu pagrindinių šaldytų kepinių gamintojų visoje Europoje“, – sako „Mantinga Group“ generalinis direktorius Mantas Agentas.

Tai – jau antrasis reikšmingas žingsnis įmonės tarptautinėje plėtroje: šių metų gegužės mėnesį buvo įsteigtas filialas Lenkijoje. Tiesa, skirtingai nuo kaimyninės valstybės, kurioje filialas buvo sukurtas „nuo nulio“, šįkart „Mantinga“ įsigijo ilgus metus vietinėje rinkoje jau veikusią įmonę.
„F&L Sales B.V.“ iki šiol veikė kaip nepriklausomas distributorius, prekiavęs šaldytais kepiniais iš kelių gamintojų. Bendradarbiavimas tarp olandų ir „Mantingos“ truko daugiau nei dešimtmetį.
„Tai buvo natūralus tolesnis verslo žingsnis – seniai pažįstame ir pasitikime vieni kitais. „Mantinga“ visada demonstravo augimo ambicijas ir profesionalumą, todėl šis įsigijimas yra logiška vaisingos ir abipusiai naudingos partnerystės tąsa. Esu įsitikinęs, kad kartu galime pasiekti daugiau nei atskirai“, – sako naujojo „Mantinga Netherlands“ padalinio vadovas ir buvęs „F&L Sales B.V.“ savininkas Frank Lubbers.
Ambicingi plėtros planai
Įsigijimas žymi naują veiklos etapą – nuo šiol „Mantinga Netherlands“ sieks ne tik augti Nyderlandų rinkoje, bet ir plėstis į Belgiją, Liuksemburgą, Vokietiją, Austriją ir Šveicariją.
„Turime aiškų tikslą – per trejus metus dvigubinti pardavimus. Tikiu, kad įsigiję vietinę įmonę, turinčią stiprius ryšius bei gerai išmanančią vietos rinkos specifiką, galėsime tai padaryti greičiau ir tikslingiau“, – sako M. Agentas.
Įmonė mato ir analizuoja daug tolimesnio augimo galimybių, todėl į ateitį žvelgia kruopščiai planuodama komandos bei infrastruktūros stiprinimą. Artimiausiais metais dėmesys bus skiriamas nuosekliam vystymuisi, siekiant kurti glaudesnį bendradarbiavimą su visais partneriais įvairiose šalyse.

„Tarptautinė plėtra mums reiškia daugiau nei vien pardavimų augimą – tai žingsnis, leidžiantis kurti vertę ilgalaikėje perspektyvoje, stiprinti prekės ženklą ir skleisti mūsų filosofiją bei požiūrį į kokybę visoje Europoje“, – pažymi M. Agentas.
„Mantinga“ yra didžiausia Baltijos šalyse duonos, užkandžių ir šaldytos produkcijos gamintoja. Jos asortimentą šiuo metu sudaro virš 1000 skirtingų gaminių. „Mantingos“ produkcija eksportuojama į daugiau nei 40 pasaulio šalių, daugiausiai – į Baltijos bei Skandinavijos valstybes, tačiau gaminiai pasiekia ir tokias tolimas šalis kaip Japonija ar Korėja.