Apie komplektacijos pabaigą paskelbęs Vilniaus „Rytas“ su entuziazmu pradeda pasiruošimą artėjančiam sezonui bei pristato ambicingus sezono tikslus. Kartelę aukštai iškėlę Lietuvos čempionai šį sezoną sieks ne tik išsaugoti savo pozicijas, bet taip pat užtikrinti dar solidesnius rezultatus tiek vietinėse, tiek tarptautinėse arenose, o prie šių tikslų įgyvendinimo prisidės ir naujas rėmėjas.
„Mūsų tikslai gana aiškūs – žaisti „Betsafe-LKL“ ir Karaliaus Mindaugo taurės finaluose, pagerinti pozicijas tarptautinėje arenoje. Burtai FIBA Čempionų lygoje, panašu, susiklostė pakankamai palankiai, kad galėtume leisti sau galvoti apie geresnes pozicijas nei praėjusiais metais. Galvojame ir apie Top 8, tačiau pirmiausiai turime pamatyti bendrą komandos vaizdą ir įsivažiuoti į žaidybinį ritmą, – komandos tikslus komentavo „Ryto“ sporto direktorius Artūras Jomantas.
Kartu su sezono tikslais klubas pristato ir naują rėmėją – Vilniaus „Ryto“ rėmėjų ir partnerių gretas papildė vienas didžiausių prekybos ir laisvalaikio centrų Lietuvoje – „Panorama“. Šis modernus prekybos centras, tapęs auksiniu sostinės klubo rėmėju, ne tik remia komandą finansiškai, bet ir aktyviai prisideda prie užsibrėžtų tikslų įgyvendinimo. „Panorama“, veiklą pradėjusi 2008 m., šiandien po savo stogu talpina daugiau nei 200 įvairiems skoniams pritaikytų parduotuvių, restoranų bei paslaugų teikėjų, o jos parama taps reikšmingu indėliu siekiant užsibrėžtų tikslų.
Vilniaus „Ryto“ valdybos pirmininko teigimu – ši partnerystė tarp verslo ir krepšinio leis ne tik siekti užsibrėžtų tikslų, tačiau taip pat kurs aktyvesnį Vilnių.
,,Per paskutinius penkis metus Ryto biudžetas išaugo dvigubai ir šį sezoną viršys 5 mln. Eur. Tai pasiekėme dėl sutelkto darbo, vienybės ir atsidavimo organizacijai, kurį demonstruoja fanai, žaidėjai, administracijos darbuotojai ir savanoriai, – džiaugėsi Vilniaus ,,Ryto’’ valdybos pirmininkas Darius Gudelis. – Neabejotinas faktas, kad ,,Ryto’’ bendruomenė yra didžiausia ir lojaliausia tarp visų sostinėje veikiančių visuomeninių organizacijų. Juodai baltai raudonų dominavimas Vilniuje atkreipia verslo dėmesį. Jau daugiau nei metus laiko tarėmės ir pristatinėjome save didžiausiems prekybos ir laisvalaikio centrams.
Šiandien savo bendruomenei norime pranešti, kad prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ tampa naujuoju ir tikiuosi ilgalaikiu ,,Ryto’’ partneriu. Ačiū jo energingai ir sportiškai vadovei Birutei patikėjusiai, kad ,,Ryto’’ spalvos labai derės su kokybišku, šiuolaikišku ir patikimu „Panoramos“ ženklu.’’
„Vilniaus „Rytą“ matome kaip modernią krepšinio organizaciją, siekiančią tik aukščiausių rezultatų, todėl džiaugiamės galėdami prisidėti prie šio klubo augimo, – dalinosi „Panoramos“ generalinė direktorė Birutė Kalanovaitė. – Krepšinis Lietuvoje – daugiau nei sportas. Tai didelė kultūros ir bendruomeniškumo dalis. Mūsų tikslas ne tik remti sportą, bet ir prisidėti prie Vilniaus, kaip modernaus ir aktyvaus miesto stiprinimo, todėl tikimės, kad bendradarbiavimas su reprezentacine sostinės komanda – Vilniaus „Rytu“ bus sėkmingas ir ilgalaikis, atveriantis naujas galimybes vilniečiams mėgautis kokybe.“
PLC „Panorama“ – gero skonio centras, įsikūręs viename iš seniausių ir aktyviausių Vilniaus miesto rajonų – Žvėryne. Šiame prekybos centre susilieja mada, gastronomija ir patogumas. „Panorama“ – mėgstama vieta tiek vilniečių, tiek miesto svečių dėl nuolat vykstančių renginių ir pramogų gausybės, sukuriančių jaukią bei patogią aplinką visai šeimai. Tai vieta, kurioje atsiskleidžia kokybė, geras skonis ir stilius.