Bendrovė UAB „Vision Express“, valdanti optikų tinklus „Vision Express“, „Optio“ ir „Dr. Lensor“ elektroninę parduotuvę Lietuvoje, keičia juridinį pavadinimą į UAB „OC VISION Lietuva“. Šis strateginis žingsnis žymi glaudesnę integraciją į Baltijos šalių regos priežiūros paslaugų grupę bei stiprina pozicijas sparčiai augančiame sveikatos technologijų sektoriuje. Kartu pranešama apie iki 500 tūkst. eurų investicijas į veiklos modernizavimą ir plėtrą Lietuvoje.
Investicijos – į infrastruktūrą, inovacijas ir paslaugų prieinamumą
Iki pusės milijono eurų investicijos yra nukreiptos į esamų optikos salonų modernizavimą bei naujų padalinių atidarymą didžiuosiuose miestuose ir regionuose. Įmonė, jau tris dešimtmečius veikianti Lietuvos rinkoje ir valdanti 27 salonus visoje šalyje, stiprina diagnostinę bazę, modernizuoja regėjimo patikros kabinetus bei plečia klausos paslaugų spektrą.
Investicijos taip pat apima aukštos kvalifikacijos specialistų rengimą, siekiant užtikrinti profesionalias ir vienodai prieinamas paslaugas visoje šalyje.
„Aukščiausios kokybės paslaugos – mūsų ilgalaikė vertybė, kurios laikomės jau tris dešimtmečius. Šiandien, kai regos ir klausos sveikatos svarba visuomenėje tik didėja, investicijos į modernią diagnostiką, pažangias technologijas ir specialistų ugdymą yra būtinos. Siekiame, kad kiekvienas žmogus, nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos, galėtų pasinaudoti profesionaliomis ir patikimomis paslaugomis“, – teigia bendrovės generalinė direktorė Aušra Radzevičienė.
Regioninė lyderystė per bendrą prekių ženklo identitetą
Juridinio pavadinimo keitimas yra nuosekli „OC VISION“ grupės strategijos dalis, skirta stiprinti bendrą prekių ženklų pozicionavimą ir užtikrinti vieningą kokybės standartą visose Baltijos šalyse. Grupė valdo daugiau nei 70 optikos parduotuvių Lietuvoje ir Latvijoje, o komandą sudaro per 500 darbuotojų.
„Ši integracija leidžia efektyviau keistis patirtimi, diegti pažangiausias technologijas ir inovatyvias paslaugas bei užtikrinti vientisą klientų aptarnavimo kokybę visose Baltijos šalyse. Be to, stiprindama bendrą prekių ženklo identitetą, grupė gali geriau atitikti augančius rinkos poreikius ir išlaikyti konkurencingumą dinamiškame sveikatos technologijų sektoriuje“, – tvirtina A. Radzevičienė.
Pažymima, kad keičiasi tik juridinis įmonės vardas – klientams gerai pažįstamų optikų tinklų bei elektroninės parduotuvės pavadinimai išlieka nepakitę.