„Elden Ring: Shadow of the Erdtree“ papildymas jau išleistas asmeniniams kompiuteriams, „PlayStation“ ir „Xbox“ platformoms ir vėl įtraukia žaidėjus į pavojingą veiksmo ir fantastikos pasaulį. Birželio 21 d. išleistas DLC dabar išbandomas „Elden Ring“ žaidėjus, kurių daugelis skundžiasi jo sudėtingumu. Pasak žaidimo direktoriaus Hidetakos Mijazakio (Hidetaka Miyazaki), „Elden Ring“ palengvinimas „sugriautų patį žaidimą“.
Elden Ring sudėtingumas
H. Miyazaki interviu laikraščiui „The Guardian“, paskelbtame „Shadow of the Erdtree“ papildymo išleidimo dieną, sakė, kad sudėtingumo mažinimas nebūtų tinkamas žingsnis tokiems žaidimams kaip „Elden Ring“, net jei žaidėjai skundžiasi dėl sunkaus žaidimo pobūdžio.
„Jei tikrai norėtume, kad žaidimą žaistų visas pasaulis, galėtume tiesiog vis labiau mažinti sudėtingumą. Tačiau tai nebūtų tinkamas požiūris“, – sakė Miyazaki laikraščiui „The Guardian“.
„Jei būtume laikęsi tokio požiūrio, nemanau, kad žaidimas būtų pasiekęs tai, ką pasiekė, nes pasiekimo jausmas, kurį žaidėjai įgyja įveikdami šias kliūtis, yra esminė patirties dalis. Sumažinus sudėtingumą, žaidimas netektų šio džiaugsmo, o tai, mano akimis, sugriautų patį žaidimą“, – pridūrė jis.