Bendrovė „Husqvarna“ skelbia apie bendradarbiavimo pradžią su Liverpulio futbolo klubu, vienu ikoniškiausių futbolo klubų planetoje. Aplinkos priežiūros technikos gamintoja su futbolo klubu sudarė kelerių metų sutartį, pagal kurią „Husqvarna“ tampa oficialia Liverpulio futbolo klubo (LFC) stadiono ir kitų klubui priklausančių aikščių priežiūros partnere. Tai pirmoji tokio pobūdžio partnerystė abejoms šalims.
Futbolo klubas jau nuo 2021 m. naudoja „Husqvarna“ robotus vejapjoves nepriekaištingai vejos būklei palaikyti AXA ir „AXA Melwood“ treniruočių centrų žaliosiose erdvėse, taip pat padeda LFC aplinkos priežiūros komandai užtikrinti, kad veja futbolo aikštėse atitiktų aukščiausius standartus.
Ši partnerystė leis moderniausią „Husqvarna“ techniką ir bendrovės siūlomus inovatyvius sprendimus dar labiau integruoti į LFC aplinkos priežiūros komandos kasdienę rutiną ir aikščių priežiūrą. „Husqvarna“ technika taps vienu pagrindinių elementų kuriant ir palaikant optimalias sąlygas aikštėje elitinio lygio žaidimui ir komandos treniruotėms.
Benas Latty, LFC komercijos direktorius, džiaugėsi pranešdamas apie Liverpulio FC ir bendrovės „Husqvarna“ partnerystę: „Tai dviejų aukščiausios klasės rinkos lyderių, kuriuos vienija bendros vertybės ir novatoriškas požiūris, partnerystė. Išsikėlėme ambicingus komercinius tikslus, siekdami pritraukti geriausius prekės ženklus, kurie ne tik dera su Liverpulio futbolo klubu, bet ir gali padėti siekti tolesnės sėkmės aikštėje. „Husqvarna“ dėl kokybės ir inovacijų aplinkos priežiūros srityje yra neprilygstama, todėl mes nekantriai laukiame glaudaus bendradarbiavimo, kuris mums padės užtikrinti, jog mūsų objektai ir toliau bus prižiūrimi pagal aukščiausius įmanomus standartus.“
LFC padės didinti „Husqvarna“ prekių ženklo žinomumą savo socialinių tinklų platformose, kurias seka daugiau nei 186 mln. žmonių iš viso pasaulio, bus naudojamas specialiai pritaikytas turinys ir aktyvacijos. Be to, „Husqvarna“ prekės ženklas taip pat bus rodomas skaitmeninėse LED švieslentėse Liverpulio FC rungtynių metu, kurios per sezoną pasiekia daugiau nei 400 mln. televizijos žiūrovų visame pasaulyje.
Yvette Henshall-Bell, „Husqvarna“ Miško ir sodo departamento Europoje prezidentė, sako: „Mes nepaprastai džiaugiamės partneryste su Liverpulio futbolo klubu. Tai visame pasaulyje pripažintas ir prestižinis klubas, su kuriuo dalinamės tokiomis pat vertybėmis, novatorišku požiūriu ir įsipareigojimu siekti tvarumo, kas yra išties tobulas derinys. Kartu mes suteikiame neprilygstamą patirtį sirgaliams iš viso pasaulio ir nekantraujame pasiekti puikių rezultatų aikštėje ir už jos ribų.“