Ketvirtadienį garso transliacijų internetu platforma „Spotify“ pranešė, kad Pietų Korėjoje jau galima naudotis nemokama muzikos ir podkastų paslauga, nes siekia išplėsti savo auditoriją.
Srautinio transliavimo milžinės verslo modelis siūlo tiek nemokamą, ribotą reklamos palaikomą paslaugą, tiek neribotą „Premium“ prenumeratos paslaugą.
„Spotify“ teigė, kad šis žingsnis leis jiems geriau susieti pasaulinę auditoriją su Korėjos muzika, įskaitant K-pop.
Pietų Korėjos vartotojai dabar gali užsiregistruoti nemokamą paskyrą ir naudotis „Spotify“ grojaraščiais, podcastais ir kasdieniniu mišiniu, be kita ko, o vėliau gali pasirinkti galimybę pereiti prie aukščiausios kokybės užsakomosios muzikos be reklamos.
„Prekės ženklai, kurie reklamuojasi „Spotify“ nemokamoje pakopoje, gali veiksmingai perduoti savo žinutę, nes „Spotify“ reklamos pritraukia dvigubai daugiau dėmesio nei socialinės žiniasklaidos platformos visame pasaulyje“, – teigė bendrovė.
Nuo 2021 m., kai „Spotify“ pradėjo veikti Pietų Korėjoje, vidutinis mėnesinis šios šalies atlikėjų transliacijų skaičius platformoje dabar viršija 5,8 mlrd. transliacijų, teigė „Spotify“.