Pamatyti
  • Laisvalaikis
  • Kinas
  • Sportas
  • Technologijos
  • Receptai
  • Auto
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
PAMATYTI.LT
  • Laisvalaikis
  • Kinas
  • Sportas
  • Technologijos
  • Receptai
  • Auto
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Pamatyti.lt
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus

„Mazda“ pristatė naująjį flagmaną CX-80

Paulius Liškauskas
2024-04-19
Transportas
Laikas: 3 min skaitymo
Pradžia Transportas
Dalintis FacebookDalintis X

Bendrovė „Mazda“ pristatė visiškai naują savo flagmaną CX-80. Erdvus automobilis sukonstruotas taip, kad juo būtų lengva manevruoti kasdienėse eismo situacijose, o trys sėdynių eilės leidžia dar universaliau atliepti didelių šeimų poreikius.

 

„Naujasis gamintojo flagmanas buvo sukurtas siekiant mesti iššūkį Europos rinkoje įsitvirtinusiems „premium“ prekių ženklams. Po CX-60 pristatymo, CX-80 yra antrasis iš dviejų naujų Europos rinkai skirtų modelių, kurie gaminami naudojant bendrovės „Didžiųjų produktų“ grupės technologijas. Patogus, universalus ir sukurtas Japonijoje, šiuo metu tai yra erdviausias „Mazda“ automobilis Europoje“, – sako Lauri Rinnetmäki, „Mazda“ verslo vystymo vadovas Baltijos šalyse ir Suomijoje.

Kiti straipsniai

Sausio mėnesį laukia nemažai reidų (datos)

Policija jau pradėjo blaivumo ir saugaus vairavimo patikras

2025-06-21
Kodėl 10 metų automobilis – „saldžiausias“ pasirinkimas?

Kodėl 10 metų automobilis – „saldžiausias“ pasirinkimas?

2025-06-21

 

Didžiausias gamoje

 

Įspūdinga CX-80 priekinė dalis išryškina naujojo visureigio pavaros architektūrą. Jo priekyje išilgai sumontuoto variklio galia per 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę perduodama į galinius varomuosius ratus. Įsimenančios grotelės bei priekiniai žibintai suteikia modelio siluetui daugiau dinamiškumo ir kartu jį leidžia atpažinti kaip „Mazda“ kūrinį.

 

 

Mazda CX-80
Mazda CX-80

 

 

Salone, panašiai kaip ir CX-60 modelyje, platus prietaisų skydelis ir į durelių apdailą įsiliejančios ventiliatorių angos sustiprina erdvumo pojūtį.

 

CX-80 sukurtas taip, kad jį būtų lengva valdyti ir patogu statyti, tačiau automobilis pakankamai didelis, kad jame jaukiai įsitaisytų septyni keleiviai. Naujasis SUV yra 4995 mm ilgio, 1890 mm pločio, 1710 mm aukščio, o atstumas tarp ašių siekia 3120 mm. Jis yra 250 mm ilgesnis ir 24 mm aukštesnis nei CX-60, taip pat turi 250 mm ilgesnę ratų bazę, o apsisukimo spindulys siekia 5,8 metro.

 

Susėdus septyniems keleiviams, bagažinės talpa, įskaitant po grindimis sumontuotą saugyklą, siekia 258 litrus. Nulenkus trečiosios eilės sėdynes, bagažo talpa išauga iki 687 litrų. Nulenkus ir antrosios eilės sėdynes, galima gabenti iki 1971 litro bagažo, skaičiuojant tūrį iki lubų.

 

Pirmą kartą CX-60 modelyje įdiegta vairuotojo personalizavimo sistema bus ir naujajame CX-80. Biometrinius duomenis nuskaitanti sistema įsimena vairuotojo anksčiau nustatytą vairo ir sėdynės padėtį, įlipimo ir išlipimo pagalbos bei kitas parinktis. Sistema gali įsiminti iki 6 skirtingų žmonių parinkčių.

 

Automatinis vairavimo padėties nustatymo vedlys per vaizdo kamerą nustato vairuotojo akių lygį ir ūgį, įvertina jo kūno sudėjimą, tada automatiškai sureguliuoja sėdynę, vairą, projekcinio ekrano ir šoninių veidrodėlių padėtį.

 

Pagerintas matomumas

 

Vairuotojo zonoje įrengti trys ekranai: skaitmeninis TFT-LCD prietaisų skydelis, centrinis 12,3 colio įstrižainės informacijos ir pramogų sistemos ekranas bei didelis projekcinis ekranas. Pastarasis sumažina poreikį nukreipti akis nuo kelio, suteikia vairuotojui svarbiausią informaciją lengvai suprantamu būdu ir padidina saugumo jausmą vairuojant.

 

CX-80 įdiegta 360° vaizdo stebėjimo sistema su „See-through View“ funkcija palengvina manevravimą miesto gatvėse ir siaurose erdvėse, net ir važiuojant tokiu dideliu automobiliu kaip CX-80. Dėl „See-through View“ funkcijos vairuotojas centriniame ekrane regi platų važiavimo kryptimi priešais automobilį ir aplink jo ratus vaizdą, todėl gali atsargiai apvažiuoti visas kėbulo užstojamas kliūtis.

 

Mazda CX-80
Mazda CX-80

 

Kiekvienoje iš trijų CX-80 sėdynių eilių sumontuoti USB-C prievadai. Kiekvieno automobilio centrinėje konsolėje yra 15 W belaidis išmaniojo telefono įkroviklis ir 150 W maitinimo šaltinis konsolės gale.

 

Be to, hibridiniai „CX-80 e-Skyactiv PHEV“ modeliai gali turėti papildomai pasirenkamą 1500 W kintamosios srovės maitinimo šaltinį. Jis leidžia baterijoje sukauptą elektros energiją panaudoti įvairiose situacijose – net ir įjungti kitus elektros prietaisus kelionėse.

 

Platus standartinės įrangos sąrašas apima 8 kryptimis reguliuojamą vairuotojo sėdynę ir 6 kryptimis reguliuojamą priekinę keleivio sėdynę, vairo ir priekinių sėdynių šildymą, trijų zonų oro kondicionierių, 12,3 colio spalvotą TFT centrinį jutiklinį ekraną, balsu valdomą automobilio asistentę „Alexa“, skaitmeninį radiją su 8 garsiakalbiais, belaidį mobiliųjų įrenginių prijungimą per „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programėles, hibridinę navigaciją, projekcinį vairuotojo ekraną, pastovaus greičio palaikymo sistemą ir kt.

 

Į pasirenkamuosius papildomos įrangos paketus įtrauktos juodos odinės sėdynės, 10-ia krypčių elektra reguliuojamos priekinės sėdynės, priekinių sėdynių ventiliacija, antros eilės sėdynių šildymas, adaptyvieji LED priekiniai žibintai, radarą naudojanti automatinė pastovaus greičio palaikymo sistema ir kita.

 

Elektrifikuotos galios sistemos

 

Naujajame „Mazda CX-80“ visureigyje montuojamos dvi galios sistemos. Galima rinktis iš tinklo įkraunamą hibridą su 2,5 litro benzininiu varikliu ir nedideliu elektros motoru arba švelniojo hibrido sistemą su 3,3 litro darbinio tūrio šešių cilindrų eilėje dyzeliniu agregatu.

 

Iš tinklo įkraunamo hibrido sistema 2,5 litro „e-Skyactiv-G“ keturių cilindrų 141 kW galią, esant  6000 aps./min., pasiekiantį ir 261 Nm sukimo momentą išvystantį benzininį variklį sujungia su 129 kW galios elektros motoru ir 17,8 kWh talpos ličio jonų baterija. Ši kombinacija užtikrina bendrą 241 kW/327 AG sistemos galią ir 500 Nm siekiantį sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/val. „CX-80 e-Skyactiv PHEV“ gali pagreitėti per 6,8 sek.

 

Galinga sistema taip pat leidžia pasiekti ir gerų ekologinių rodiklių. Įkraunamojo hibrido vidutinės benzino sąnaudos siekia vos 2 litrus 100 kilometrų (pagal WLTP metodiką), o naudojant vien elektros energiją galima nuvažiuoti iki 53 km.

 

3,3 litro šešių cilindrų dyzelinė jėgainė išvysto 254 AG galią, o su „M Hybrid Boost“ 48 V švelniojo hibrido sistema sujungia didelę galią su puikia degalų ekonomija. Nuo 0 iki 100 km/val. „CX-80 e-Skyactiv D“ įsibėgėja per 8,4 sekundės ir išvysto maksimalų 219 km/val. greitį, o vidutinės degalų sąnaudos siekia tik 5,7 l/100 km (pagal WLTP).

 

Abi jėgainės yra sujungtos su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir „i-Activ All Wheel Drive“ visų varomųjų ratų sistema. „Mazda Intelligent Drive Select“ technologija leidžia naudoti keturis važiavimo režimus, tarp kurių – ir važiavimo vien elektros energija parinktis įkraunamajame hibride. Naujasis visureigis taip pat gali vilkti iki 2500 kg svorio priekabą.

 

Siekiant maksimalaus saugumo

 

CX-80 modelyje montuojama elektroniniu būdu valdoma visų varomųjų ratų sistema, kurioje galinė varomoji ašis naudojama kaip pagrindinė, o priekinė prijungiama prireikus didesnio sukibimo. Elektrifikuotuose modeliuose visų varomųjų ratų pavara suderinta su integruota frikcinio stabdymo sistema. Tai leidžia optimizuotai paskirstyti energijos regeneravimo apkrovą tarp priekinių ir galinių ratų.

 

Platus pažangių „i-Activsense“ vairuotojo pagalbos sistemų asortimentas užtikrina aukščiausio lygio aktyvų saugumą ir taiko į „Euro NCAP“ 5 žvaigždučių saugos įvertinimą. CX-80 modelyje debiutavo pastovaus greičio ir judėjimo eisme pagalba su nereaguojančio vairuotojo atpažinimo funkcija, išmanioji didesnio stabdymo aktyvavimo technologija su nauja susidūrimo kaktomuša vengimo funkcija ir avarinė eismo juostos laikymosi sistema su nauja priešpriešinio eismo išvengimo pagalba.

 

Pastovaus greičio ir judėjimo eisme pagalba padeda vairuotojui išlaikyti saugų atstumą iki kitų transporto priemonių, taip pat padeda kontroliuoti vairą taip, kad automobilis būtų arti eismo juostos vidurio. Jei susidūrimo kaktomuša vengimo funkcija nustato tokio incidento galimybę su priešpriešomis atvažiuojančiu automobiliu, vairuotojas apie pavojų perspėjamas garsiniu signalu ir įspėjimu ekrane. Jeigu incidento tikimybė toliau auga, stabdžių valdymo sistema aktyvuojasi, kad sumažintų galimo smūgio metu patirtą žalą.

 

Automobilį jau galima užsakyti Lietuvos „Mazda“ atstovybėse. CX-80 kaina prasideda nuo 53 900 Eur.

Žymos: Mazda

Kiti straipsniai

Ne tik duobės: ką vasarą dirba kelininkai?
Įdomu

Ne tik duobės: ką vasarą dirba kelininkai?

2025-06-18
Ar tikrai renkantis motociklą kartais tenka mokėti už vardą?
Apžvalgos

Ar tikrai renkantis motociklą kartais tenka mokėti už vardą?

2025-06-18
Po padidinto akcizo mokesčio degalams – milijonai prarastų litrų ir mažiausiai 100 mln. eurų nuostolis valstybės biudžetui
Aktualijos

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

2025-06-17
Lietuvos biudžetas kasmet nepasipildo dešimtimis milijonų už automobilių ridos klastojimą
Lietuva

Automobilį su suklastota rida Lietuvoje įsigiję vairuotojai vidutiniškai permoka už jį penktadaliu

2025-06-10
Policijos reidai šalies keliuose birželio mėnesį
Lietuvos naujienos

Policijos reidai šalies keliuose birželio mėnesį

2025-06-02
Lietuva

Tilto per Dubysą rekonstravimas artėja prie pabaigos – eismą planuojama atverti birželį

2025-05-28
Kiek lietuviai išleidžia už automobilių stovėjimą: vilniečių nuo liepos laukia reikšmingi pokyčiai
Kaunas

Kiek lietuviai išleidžia už automobilių stovėjimą: vilniečių nuo liepos laukia reikšmingi pokyčiai

2025-05-28
Transportas

Policija apie važiavimą tarp juostų motociklu: jei tai daroma kultūringai – jokių problemų

2025-05-28
Kaip išsirinkti patogią, saugią ir stilingą motociklininko aprangą?
Gyvenimas

Kaip išsirinkti patogią, saugią ir stilingą motociklininko aprangą?

2025-05-27

Rekomenduojame

Penktadienio 13-oji: iš kur atsirado tiek baimių ir prietarų?

Penktadienio 13-oji: iš kur atsirado tiek baimių ir prietarų?

2024-09-12
Galaxy S25 Edge

Paaiškėjo „Samsung Galaxy S25 Edge“ kaina Europoje, atminties ir spalvų pasirinkimai

2025-03-17
Samsung Galaxy Z Flip 7

Būsimo „Samsung Galaxy Z Flip 7“ rakursai rodo nedidelius dizaino pokyčius

2025-02-27
5 populiariausi telefonų modeliai Lietuvoje 2025-aisiais

5 populiariausi telefonų modeliai Lietuvoje 2025-aisiais

2025-06-02
Proneta Proneta Proneta

Naujienos

Kaip greičiau susitaupyti pradiniam būsto įnašui: 5 realūs būdai

NT kaip investicija: kokie ženklai išduoda, kad būsto vertė kils

2025-07-02
Šie vaisiai gelbės visą karštą savaitę – išbandykit 3 gaivius ir pigius receptus

Šie vaisiai gelbės visą karštą savaitę – išbandykit 3 gaivius ir pigius receptus

2025-07-01
Automatiškai išsaugotas juodraštis

Automatiškai išsaugotas juodraštis

2025-07-01
„Žalgirio“ priekinę liniją stiprina atletiškasis M.Wrightas

„Žalgirio“ priekinę liniją stiprina atletiškasis M.Wrightas

2025-06-30
Verta pamatyti

Naujienos, žinios, įdomybės, patarimai ir apžvalgos iš Lietuvos ir viso pasaulio.

Nauja

„LTG Link“ mažina kainas šeimoms ir terminuotiems bilietams, keičiasi vienkartinių bilietų kainos
Lietuva

„LTG Link“ mažina kainas šeimoms ir terminuotiems bilietams, keičiasi vienkartinių bilietų kainos

2025-07-02

Lankoma

„Yaga Gathering“ evoliucija – dokumentiniame filme „Twenty Trips Around The Sun“
Kinas

„Yaga Gathering“ evoliucija – dokumentiniame filme „Twenty Trips Around The Sun“

2025-06-30

Reklama

Proneta Proneta Proneta
  • Rašyti redakcijai
  • Naudojimosi taisyklės
  • Akcininkai
  • Privatumo politika
  • Kontaktai

© 2024 Pamatyti

Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
  • Laisvalaikis
  • Kinas
  • Technologijos
  • Receptai
  • Sveikata
  • Auto

© 2024 Pamatyti