Milano dizaino savaitėje prabangos prekių ženklas „Range Rover“ pristatė savo pirmąją naujos koncepcijos instaliaciją: „Futurespective: Connected Worlds“ („Ateities perspektyva: sujungti pasauliai“), sukurtą bendradarbiaujant su Kalifornijoje įsikūrusia inovacijų dizaino studija NUOVA, rengiančia įtraukiančius erdvinius pasirodymus.
18 a. rūmuose „Palazzo Belgioioso“ įrengta instaliacija buvo atvira visuomenei nuo balandžio 8 iki 11 dienos. „Futurespective: Connected Worlds“ pasiūlė įsimintiną kelionę ir perkėlė lankytojus tarp dviejų laiko portalų. Kartu su „Range Rover“ vidine kūrybine komanda NUOVA specialistai vizualiai papasakojo apie „Range Rover“ dizaino liniją ir ilgalaikę įtaką šiuolaikinei prabangai per dvi epochas aprėpiančią kinematografinę kelionę nuo 1970 iki 2025 m.
Kuriant daugybę pojūčių apimančią instaliaciją, buvo naudojami pagal užsakymą pagaminti baldai ir garsovaizdžiai, taip pat pasitelkti specialūs kvapai, kuriuos sukūrė neigiamą anglies dvideginio pėdsaką turintis NUOVA prabangių kvapų prekių ženklas „Aeir“. Viskas buvo sukurta išskirtinai „Range Rover“ markei.
Istorinė Belgiojoso aikštė tapo kelionių per skirtingas epochas scena su 25 metrų monolitu aikštės centre, jį puošė auksinis „Range Rover“ prekių ženklo motyvas, signalizuojantis apie keliones laiku. Pirmoji kapsulė, kuri nukėlė lankytojus į pirmojo markės modelio gamybos metus, priminė originalų 1970-ųjų automobilių prekybos saloną.
Jo centre puikavosi ypač reikšmingas klasikinis „Range Rover“ modelis: pirmasis iš markės ikigamybinių automobilių, „YVB 151H“, surinktas prieš debiutą 1970 m., stovėjo nostalgiškame septintojo dešimtmečio interjere. Ankstyvosios „Range Rover“ veiklos ir prekių ženklo debiuto prabangaus dizaino srityje įkūnijimas – originalia „OIive Green“ spalva nudažytas dvejų durelių ikigamybinis automobilis – buvo pristatytas skydine medžio danga apmuštoje patalpoje, pripildytoje sodrių spalvų ir tekstūrų.
NUOVA sukūrė specialiai šiai erdvei pritaikytus baldus, įskaitant kraujo raudonumo sofą, apskritą „Enzo“ stalo versiją iš balto „Carrara“ marmuro ir vienetines stalo kėdes. Epochos atmosferą sustiprino įvairios retro stiliaus detalės, tokios kaip akvariumas, archyviniai artefaktai ir originalūs eskizai. 44 pagal užsakymą pagaminti lubiniai šviestuvai užpildė erdvę šilta šviesa ir pabrėžė ikoniškus siluetus bei prabangias interjero spalvas.
Siekiant suteikti lankytojams daugialypę patirtį, pirmajame portale per chromuotą erdvinį garsiakalbį „Dorothy“ buvo grojamas specialus muzikinis takelis, o erdvėje sklido „Grand Rose“ – smilkalus primenantis aromatas, dvelkiantis septintojo dešimtmečio kvapais su senų dolerių kupiūrų ir odos natomis.
NUOVA sukūrė vienetinius artefaktus kelionėms laiku su „Range Rover“: pagal užsakymą pagamino baldus ir pasiūdino laiku persikėlusių konsjeržų eilutes. Apranga sukurta bendradarbiaujant su Los Andžele įsikūrusia prabangių drabužių ateljė „L’Equip“. Jos stilių įkvėpė 1970-ųjų darbo drabužiai ir Britanijoje vyravusios mados.
Iš čia lankytojai kėlėsi į kitą laiko tašką. Antroji kapsulė, reprezentuojanti šiuolaikinę „Range Rover“ viziją, buvo išgryninta ateities erdvė su prizminę šviesos dėžę primenančiu interjeru, dekoruotu vertikaliais veidrodiniais stulpais, simbolizuojančiais laiko stygas. Šviesos užtvindytos patalpos centre stovėjo naujausias penktosios kartos „Range Rover Autobiography“ modelis – modernių prabangių kelionių emblema.
Naujasis modelis buvo nudažytas pagal užsakymą sukurta metaline žalia spalva. Tai – duoklė jo klasikiniam pirmtakui – taip dviejų automobilių ir erdvių sąveika tapo prekių ženklo žinių evoliucijos ir tapatybės simboliu. Ši kapsulė suteikė peno apmąstymams, o erdvę užliejo švelnūs aplinkos garsai ir nestandartinis gaivus kvapas „Wet Stone“.
Per visą kelionių laiką svečius lydėjo savo epochas įkūniję šeimininkai.
„Range Rover“ ilgą laiką buvo įvairių kartų palydovas, su metais jis sklandžiai vystėsi, bet išsaugojo savo tvirtą tapatybę. Mūsų kelionių laiku tyrinėjimas nėra vien nostalgiškas ar spekuliatyvus – tai objektyvas, pro kurį nagrinėjame, kaip dizainas, naujovės ir meistriškumas pynėsi įvairiose epochose. Partnerystė su prekių ženklu, taip giliai įsišaknijusiu pavelde, tačiau nuolat varomu evoliucijos ir išradimo polėkio, mums atrodė lengva ir natūrali“, – pažymėjo NUOVA įkūrėjai Enrico Pietra ir Rodrigo Caula.