- „Renault“ pelnė 11-ka apdovanojimų 2024 m. „Kanų liūtų“ festivalyje už keturias kampanijas: „Cars to Work“, „Plug Inn for business“, „R5volution Is a French Thing“ ir „TimeFighters“.
- Šie apdovanojimai yra naujausi iš 80 prestižinių tarptautinių apdovanojimų, kuriuos prekės ženklas gavo nuo metų pradžios.
- Rekordinis apdovanojimų skaičius iliustruoja pastarųjų metų pastangas sugrąžinti „Renault“ į dėmesio centrą ir sustiprinti prekės ženklo įvaizdį įgyvendinant „Renaulution“ planą.
Populiariausias pasaulyje prancūziškų automobilių gamintojas „Renault“ nuo 2021-ųjų įgyvendina ambicingą strateginį planą „Renaulution“. Pagrindinis šios tranformacijos tikslas – atkurti daugeliui puikiai žinomo prekės ženklo konkurencingumą transporto rinkoje. Panašu, kad „Renault“ tai puikiai sekasi įgyvendinti tiek projektuojant ir gaminant automobilius, tiek juos pozicionuojant. Tą taikliai iliustruoja šiemet susižerti net 11-ka apdovanojimų prestižiniame „Kanų liūtų“ festivalyje.
Pastaruosius keletą metų rinkodaros grupės ir partnerių agentūros sunkiai dirbo siekdamos modernizuoti „Renault“ prekės ženklo, gaminių ir paslaugų įvaizdį visame pasaulyje. Dabar šis darbas sulaukė pripažinimo ir duoda rezultatų.
Štai 2023 m. prestižiniame „Kanų liūtų“ festivalyje prancūzų gamintojas pelnė 8-ias statulėles. Šiemet „Renault“ netgi pranoko šį pasiekimą ir iš viso susižėrė net 11-ka liūtų: du didžiuosius, du auksinius, keturis sidabrinius ir tris bronzinius. Dėl šio išskirtinio rezultato „Renault“ tapo daugiausiai apdovanojimų pelniusiu automobilių pramonės prekės ženklu.
„Be galo didžiuojuosi apdovanojimais, kuriuos prekės ženklas laimėjo 2024 m. „Kanų liūtų“ festivalyje, kuris man yra daugiausiai iššūkių keliantis tarptautinis konkursas reklamos srityje. Šie išskirtiniai rezultatai atspindi prekės ženklo darbuotojų aistrą ir atsidavimą, taip pat partnerių, kurie kasdien glaudžiai dalyvauja kuriant ir rengiant šias komunikacijos kampanijas, įskaitant „Publicis Conseil“, „Publicis Sapient“, „Startrec“, „OMD“ ir „Lonsdale“, – teigia „Renault“ prekės ženklo rinkodaros vadovas Arnaudas Belloni.
Ekspertų ir kritikų pripažinimo sulaukė keturios kūrybinės „Renault“ kampanijos. Štai kampanija „Cars to work“, skirta padėti žmonėms, gyvenantiems ribotų judumo galimybių vietose, grįžti į darbo vietą, laimėjo du „Grand Prix“ apdovanojimus kategorijose „Kūrybiška komercija / klientų pritraukimas ir išlaikymas“ ir „Darnaus vystymosi tikslai / deramas darbas ir ekonomikos augimas“, taip pat du aukso ir du sidabro apdovanojimus.
Kampanija apie „Renault Plug Inn for business“, bendruomenės įkrovimo paslaugos tarpusavio ryšio programėlę, pelnė sidabro apdovanojimą kategorijoje „Kūrybiška verslo transformacija / patirties transformacija“ ir bronzos apdovanojimą „Lauko reklamos“ kategorijoje.
Elektrinis „Renault 5 E-Tech“ su kampanija „R5volution Is a French Thing“ laimėjo du bronzos apdovanojimus pramonės amatų kategorijose „Gamybos dizainas / meno kryptis“ ir „Pasiekimai gamyboje“. Galiausiai, brolių Naudet‘ų dokumentinis filmas „TimeFighters“ apie „Renault“ požiūrį į saugą laimėjo sidabro apdovanojimą kategorijoje „Prekės ženklo patirtis ir aktyvavimas“.
Tuo metu prekės ženklo agentūra „Publicis Conseil“ šiame 71-ajame „Kanų liūtų“ festivalyje buvo pripažinta Metų agentūra.
11-os „Kanų liūtų“ statulėlių kraitis papildė ir taip gausią „Renault“ apdovanojimų lentyną. Populiariausias pasaulyje prancūziškų automobilių gamintojas per pirmąjį 2024-ųjų pusmetį jau pelnė daugiau nei 80 apdovanojimų, kai tuo metu per visus 2023 m. – 94.
Šiemet „Renault“ taip pat pelnė 10 apdovanojimų Didžiosios Britanijos švietimo organizacijos D&AD skelbtame konkurse, taip pat 12 apdovanojimų Niujorko „The One Show“ konkurse, 20 prizų – „Clio Awards“ apdvovanojimuose, kurie taip pat vyko Niujorke. Visus šiuos apdovanojimus prancūzų prekės ženklas susižėrė už „Plug Inn“, „Human First“ ir „Roland Garros“ kampanijas.