„Sony“ priklausanti „PlayStation“ atšaukė kuriamus žaidimus dviejose svarbiausiose savo dukterinėse įmonėse, ketvirtadienį pranešė bendrovė.
Oregone įsikūrusios „Bend Studio“ ir Teksase įsikūrusios „Bluepoint Games“ žaidimai buvo internetiniai projektai, skirti nuolatinėms pajamoms iš žaidėjų gauti.
Bendrovės atstovas spaudai patvirtino, kad šie du žaidimai buvo atšaukti „po neseniai atlikto patikrinimo“ ir kad „PlayStation“ toliau kurs tiek internetinius, tiek vieno žaidėjo žaidimus.
Nei viena iš studijų nebus uždaryta. „Bend„ ir „Bluepoint” yra labai gerai dirbančios komandos, kurios yra vertingi „PlayStation Studios“ šeimos nariai, ir mes glaudžiai bendradarbiaujame su kiekviena studija, kad nuspręstume, kokie bus kiti projektai“, – sakė atstovas spaudai.
Per pastaruosius kelerius metus „PlayStation“ daug investavo į internetinius žaidimus, kurie paprastai yra daugelio žaidėjų žaidimai su mikrotransakcijomis ir kitais būdais, kaip iš žaidėjų išvilioti pinigus praėjus keliems mėnesiams ir metams po jų paleidimo. Tokie žaidimai yra rizikingi, bet gali būti pelningi, kai yra sėkmingi.
„Sony“ ši strategija leido sukurti vieną hitą – 2024 m. žaidimą „Helldivers II“ ir keletą nesėkmių, įskaitant žaidimą „Concord“, kuris buvo pašalintas iš prekybos praėjus mažiau nei dviem savaitėms po išleidimo. Per pastaruosius kelerius metus bendrovė taip pat atšaukė keletą kitų žaidimų, įskaitant vieną pagal Žmogų-vorą.
„Sony“ nepranešė, ar dėl šių atšaukimų bus mažinamos darbo vietos. Pranešime darbuotojams, kurį peržiūrėjo „Bloomberg“, bendrovė teigė, kad „glaudžiai bendradarbiauja su partneriais, kad nustatytų, kokie bus kiti projektai, ir planuoja padaryti viską, ką gali, kad poveikis verslui būtų minimalus“.
Pastarieji dveji metai buvo sunkūs vaizdo žaidimų pramonei, kurioje darbo neteko dešimtys tūkstančių žmonių.