Pamatyti
  • Laisvalaikis
  • Kinas
  • Sportas
  • Technologijos
  • Receptai
  • Auto
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
PAMATYTI.LT
  • Laisvalaikis
  • Kinas
  • Sportas
  • Technologijos
  • Receptai
  • Auto
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Pamatyti.lt
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus

Tyrimas: dauguma lietuvių ištikimi vienam socialiniam tinklui, o trečdalis susivilioja matomomis reklamomis

Paulius Liškauskas
2024-05-23
Technologijos
Laikas: 2 min skaitymo
Pradžia Technologijos
Dalintis FacebookDalintis X

Nors kiekvieną dieną lietuviai dažniausiai naudojasi socialiniu tinklu „Facebook“, jo bendrą populiarumą nurungė „YouTube“ – pastaruoju naudojasi net 97 proc. šalies gyventojų. Tokias tendencijas atskleidė mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ užsakymu Lietuvoje atliktas tyrimas. Be to, pasak Justinos Antropik, „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovės, lygiai trečdalis respondentų atskleidė susivilioję prekėmis, pamatytomis socialinių tinklų reklamose.

Visų mylimiausias – „YouTube“

„Tele2“ atliktas tyrimas* parodė, kad 94 proc. Lietuvos gyventojų naudojasi socialiniu tinklu „Facebook“, o 93 proc. respondentų naudoja ir jo susirašinėjimo platformą „Messenger“. Abi šias platformas Lietuvos gyventojai naudoja dažniausiai – bent vieną ar kelis kartus per dieną.

Kiti straipsniai

Samsung Galaxy Z Fold 7

„Samsung Galaxy Z Fold 7“ pristatytas: teigiama, kad jis bus ploniausias, lengviausias ir pažangiausias sulankstomas įrenginys

2025-06-11
Google Pixel 10

„Google Pixel 10“ serija bus pristatyta rugpjūčio 20 d. – pasirodė pirmosios nuotraukos

2025-06-03

Tiesa, labiausiai paplitusia ir respondentų mėgstamiausia socialine platforma tapo „YouTube“ – ja Lietuvoje įvairiu dažnumu naudojasi net 97 proc. gyventojų.

„Galima pastebėti, kad „Facebook“ ir toliau išlieka daugiausiai ir dažniausiai naudojamas socialinis tinklas. Tuo tarpu „YouTube“ kanalas yra naudojamas plačiausiai, nes tik 3 proc. apklaustųjų nenaudoja šios platformos iš viso – tokio rezultato neparodė joks kitas socialinis tinklas“, – sako „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovė.

Pasak J. Antropik, „YouTube“ fenomeną lemia itin praktiški jo panaudojimo būdai: „Čia ieškoma visko – nuo instrukcijų, edukacijos, muzikos, smagaus ir lengvo turinio, iki filmukų vaikams, tad jis pritaikomas daugybėje gyvenimiškų situacijų. Turbūt galima teigti, kad „YouTube“ daugybei gyventojų net atstoja televiziją.“

Remiantis tyrimo duomenimis, 47 proc. apklaustųjų įvairiu dažnumu taip pat naudoja „Instagram“, dar 35 proc. – „TikTok“ platformą. Profesinis socialinis tinklas „Linkedin“ Lietuvoje naudojamas rečiau – dažniausiai atveriamas kartą per savaitę.

Lėtai šalyje prigyja ir neseniai pasirodęs socialinis tinklas „Threads“ – jo dar visiškai nenaudoja 92 proc. gyventojų. Prieš kelis metus pasirodęs ir didelio populiarumo sulaukęs „BeReal“, panašu, tapo nebeaktualus – jį vis dar naudoja vos 4 proc. respondentų.

Apsiperka paskatinti reklamų

Tyrimas parodė ir tai, kad socialiniuose tinkluose matomos reklamos paskatina žmones įsigyti prekes ir paslaugas. Anot J. Antropik, trečdalis (33 proc.) apklaustųjų teigia, kad pirko prekę ar paslaugą pagal soc. tinkluose matytą reklamą 1–2 kartus ar dar dažniau.

„Tai reiškia, kad trečdalis žmonių net sąmoningai pripažįsta, kad reklama padarė įtaką jų sprendimui pirkti paslaugą ar prekę. Įdomu ir tai, kad žmonės dažnu atveju neskiria, kuriame konkrečiai socialiniame tinkle matė reklamą. Galima daryti išvadą, kad socialiniai tinklai nėra labai atskiriami vienas nuo kito“, – pastebi „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovė.

Ekspertė priduria, kad tai, jog žmonės neatsimena, kuriame socialiniame tinkle pamatė prekės ar paslaugos reklamą, parodo, kad teikti prioritetą tik vienam kanalui neatneša naudos verslui.

„Kadangi žmonės reklamų nepriskiria išskirtinai kažkuriam kanalui, sunku prognozuoti potencialių pirkėjų elgesį viename ar kitame socialiniame tinkle. Dėl to tiems, kurie reklamuojasi internete, didžiausią naudą atneša platformų įvairovė – Lietuvos gyventojai aktyvūs daugybėje skirtingų soc. tinklų“, – sako J. Antropik.

 

*Tyrimą „Socialinių tinklų vertinimas“ bendrovės „Tele2“ užsakymu atliko UAB „Norstat“ 2024 m. balandžio 18–25 d. Tyrimas reprezentuoja 16–70 metų amžiaus Lietuvos gyventojų, kurie kasdien naudojasi bent vienu socialinių tinklu, nuomonę. Tyrimo metu apklausta 600 respondentų.

Žymos: Socialiniai tinklai

Kiti straipsniai

Žaidimų ekranų kartelė keliama į naują lygį: „Samsung“ pristato greičiausią OLED monitorių pasaulyje
Technologijos

Žaidimų ekranų kartelė keliama į naują lygį: „Samsung“ pristato greičiausią OLED monitorių pasaulyje

2025-06-02
„Samsung Galaxy S25 Edge“ specifikacijos
Technologijos

„Samsung Galaxy S25“ serija Europoje gauna naują „One UI 7“ atnaujinimą

2025-06-02
5 populiariausi telefonų modeliai Lietuvoje 2025-aisiais
Technologijos

5 populiariausi telefonų modeliai Lietuvoje 2025-aisiais

2025-06-02
Sulankstoma antena kareivio kuprinėje: lietuvių sukurtas sprendimas jau naudojamas fronte
Krašto apsauga

Sulankstoma antena kareivio kuprinėje: lietuvių sukurtas sprendimas jau naudojamas fronte

2025-05-31
Mastodon socialinis tinklas
Technologijos

Alternatyva didiesiems: kodėl verta rinktis Mastodon socialinį tinklą?

2025-05-30
Kai televizoriai tampa kibernetinių atakų taikiniu: ką daryti, kad jis būtų saugus?
Technologijos

Kai televizoriai tampa kibernetinių atakų taikiniu: ką daryti, kad jis būtų saugus?

2025-05-27
Kai televizoriai tampa kibernetinių atakų taikiniu: ką daryti, kad jis būtų saugus?
Technologijos

Kai televizoriai tampa kibernetinių atakų taikiniu: ką daryti, kad jis būtų saugus?

2025-05-27
Nauja „Samsung Vision AI“ televizorių linija – pažangi vaizdo kokybė ir išmanesnės dirbtinio intelekto funkcijos
Technologijos

Nauja „Samsung Vision AI“ televizorių linija – pažangi vaizdo kokybė ir išmanesnės dirbtinio intelekto funkcijos

2025-05-21
Televizorius interjere: kaip suderinti dydį, funkciją ir estetiką? Dizainerės Monikos Noreikienės patarimai
Gyvenimas

Televizorius interjere: kaip suderinti dydį, funkciją ir estetiką? Dizainerės Monikos Noreikienės patarimai

2025-05-14

Rekomenduojame

Penktadienio 13-oji: iš kur atsirado tiek baimių ir prietarų?

Penktadienio 13-oji: iš kur atsirado tiek baimių ir prietarų?

2024-09-12
Galaxy S25 Edge

Paaiškėjo „Samsung Galaxy S25 Edge“ kaina Europoje, atminties ir spalvų pasirinkimai

2025-03-17
Kopa: Antroji dalis

„Kopa“ režisierius Denis Villeneuve’as sako, kad trečioji dalis oficialiai „rengiama“

2024-09-10
Samsung Galaxy Z Flip 7

Būsimo „Samsung Galaxy Z Flip 7“ rakursai rodo nedidelius dizaino pokyčius

2025-02-27
Proneta Proneta Proneta

Naujienos

„Žalgirio“ priekinę liniją stiprina atletiškasis M.Wrightas

„Žalgirio“ priekinę liniją stiprina atletiškasis M.Wrightas

2025-06-30
„Yaga Gathering“ evoliucija – dokumentiniame filme „Twenty Trips Around The Sun“

„Yaga Gathering“ evoliucija – dokumentiniame filme „Twenty Trips Around The Sun“

2025-06-30
slides

Vilniaus Portalas randa naujus namus Rotušės aikštėje: atidarymas miesto širdyje

2025-06-30

Baltijos šalių ekonomikos: Lietuva išlaiko lyderės poziciją

2025-06-30
Verta pamatyti

Naujienos, žinios, įdomybės, patarimai ir apžvalgos iš Lietuvos ir viso pasaulio.

Nauja

„Žalgirio“ priekinę liniją stiprina atletiškasis M.Wrightas
Kaunas

„Žalgirio“ priekinę liniją stiprina atletiškasis M.Wrightas

2025-06-30

Lankoma

Pristatytas "Xiaomi Mix Flip 2"
Technologijos

Pristatytas „Xiaomi Mix Flip 2” su „Snapdragon 8 Elite SoC” ir 50 W belaidžiu įkrovimu – kaina ir specifikacijos

2025-06-27

Reklama

Proneta Proneta Proneta
  • Rašyti redakcijai
  • Naudojimosi taisyklės
  • Akcininkai
  • Privatumo politika
  • Kontaktai

© 2024 Pamatyti

Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
  • Laisvalaikis
  • Kinas
  • Technologijos
  • Receptai
  • Sveikata
  • Auto

© 2024 Pamatyti