Pamatyti
  • Laisvalaikis
  • Kinas
  • Sportas
  • Technologijos
  • Receptai
  • Auto
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
PAMATYTI.LT
  • Laisvalaikis
  • Kinas
  • Sportas
  • Technologijos
  • Receptai
  • Auto
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Pamatyti.lt
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus

Europos turizmo asociacijos vadovas apie Vilniaus kampaniją: „Poveikis neabejotinai bus teigiamas“

Paulius Liškauskas
2024-04-10
Lietuva, Naujienos, Verslas, Vilnius
Laikas: 2 min skaitymo
Pradžia Lietuva
Dalintis FacebookDalintis X

Žinia apie naująją Vilniaus rinkodaros kampaniją „Expectations vs. Reality“ (liet. „Lūkesčiai ir realybė“) ritasi per pasaulį. Vokietijos kelionių portalas „Reise Reporter“ ne tik pozityviai aprašė kampaniją, bet ir šia proga savo skaitytojams priminė, kodėl 2024-ieji yra palankūs metai aplankyti Vilnių. Kitos tikslinės rinkos – Jungtinės Karalystės – rinkodaros portalo „The Drum“ redaktorius Gordon Young teigia, kad Vilnius jau išlošė su šia kampanija. Vien per pirmas penkias dienas pasirodė daugiau nei 40 publikacijų, kurių dauguma teigiamos, o bendra pasiekta tarptautinė auditorija – 34 mln. Preliminari tokio pasiekiamumo finansinė vertė – apie 300 tūkst. Eur.

 

Nuo Vilniaus iki Havajų

Kiti straipsniai

Nuo Ganos būgnų iki indiškų rangoli: pajuskite pasaulį Vilniuje du lapkričio savaitgalius

Nuo Ganos būgnų iki indiškų rangoli: pajuskite pasaulį Vilniuje du lapkričio savaitgalius

2025-11-06
Kaunas išsirinko Kalėdų eglutę: miestą papuoš 65 metų žaliaskarė

Kaunas išsirinko Kalėdų eglutę: miestą papuoš 65 metų žaliaskarė

2025-11-03

 

Praėjusią savaitę pristatyta Vilniaus rinkodaros kampanija „Expectations vs. Reality“ (liet. „Lūkesčiai ir realybė“), skirta Vokietijos ir Jungtinės Karalystės rinkoms, patraukė ne tik šių šalių, bet ir viso pasaulio žiniasklaidos dėmesį – apie Lietuvos sostinę išgirdo net Havajai, kuriuose transliuojama „BBC radio“ programa.

Londone veikiančios Europos turizmo asociacijos, vienijančios daugiau nei 1 100 kelionių agentūrų, viešbučių ir kitų turizmo srities organizacijų, vadovas Tom Jenkins teigia, jog Vilnius, kaip ir kiti Baltijos šalių miestai, iki šiol susiduria su iššūkiais dėl žinomumo. „Norėdamas būti pastebėtas, Vilnius turi apeliuoti į vaizduotę. O ši kampanija įtaigiai ir su gera nuotaika išjuokia klaidingas klišes. Niekas neveikia geriau nei saviironija. Poveikis, neabejoju, bus teigiamas“, – įsitikinęs T. Jenkins.

 

Ironijos namai supras pokštą

Apie keliones rašantis Vokietijos kelionių portalas „Reise Reporter“, kurio rekomendacijomis remiantis žmonės planuoja savo atostogas, taip pat pozityviai įvertino naująją Vilniaus žinomumo kampaniją ir priminė, jog šiemet reikėtų aplankyti Lietuvos sostinę dėl UNESCO senamiesčio, Vilniaus šaltibarščių festivalio, puikaus maisto bei gausių žaliųjų erdvių. Iš viso Vokietijoje reportažais apie kampaniją jau pasidalijo 12 žiniasklaidos kanalų.

 

 

Kitos tikslinės rinkos – Didžiosios Britanijos – rinkodaros portalo „The Drum“ redaktorius Gordon Young teigia, kad Vilnius jau išlošė su šia kampanija, nes patraukė užsienio žiniasklaidos dėmesį. „Jungtinė Karalystė yra ironijos namai, tad jie supras pokštą“, – rašo portalas.

 

Žinia apie Vilniaus kampaniją sklinda kur kas toliau nei dvi tikslinės rinkos – naujiena jau pasiekė Pietų Europą, Australiją ir net Havajus. „Plakatuose pavaizduoti vaizdai aštriai supriešina lūkesčius ir tikrovę bei ragina praeivius būti atvirus ir keisti nuomonę apie Vilnių“, – rašo Australijos rinkodaros naujienų portalas „Bandt“. Reaguodamas į kampaniją Italijos naujienų portalas „Brand news“ Vilnių vadina „moderniu, dinamišku miestu su unikalia architektūra“.

 

 

Apie kampaniją ir Vilnių pozityviai atsiliepta straipsniuose Austrijoje, Šveicarijoje, Airijoje, Latvijoje. Portalas „Emerging Europe“ straipsnyje apie Vilniaus kampaniją pastebėjo, jog Lietuvos sostinė paliečia visam regionui aktualią temą, jog įsisenėję neigiami stereotipai, taikomi visam „Rytų Europos“ regionui, vis dar gyvuoja.

 

Pozityvūs rezultatai ir internete

 

Drąsi reklama, prieš paleidžiant ją į dienos šviesą, buvo ištestuota ir palankiai įvertinta tikslinėse Vokietijos bei Jungtinės Karalystės rinkose: 51 proc. respondentų, pamatę kampanijos video ir reklaminius skydelius, ieškotų daugiau informacijos apie Vilnių, 28 proc. būtų linkę planuoti kelionę, o ketvirtadalis norėtų pasidalinti reklama su artimaisiais. Kampanijos rezultatų įvertinimo tyrimą planuojama kartoti ir jai pasibaigus.

 

„Nors satyriniai vaizdai palietė dalies lietuvių jausmus, matome pirmuosius rezultatus, kurie patvirtina, kad užsienio auditorija supranta klipe demonstruojamą ironiją. Drąsus ir nestandartinis kalbėjimo tonas mus išskiria tikslinėse rinkose ir leidžia pasiekti reklamai keliamus tikslus“, – sako kampaniją kūrusios Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė. Ši kampanija – tai vienas iš viso komplekso veiksmų, kuriais siekiama didinti miesto žinomumą ir turistų srautus.

 

Per pirmas šešias dienas kampaniją pristatantis vaizdo klipas internete sulaukė 1,3 mln. peržiūrų, o vidutinė peržiūrų trukmė „Youtube“ kanale  – 1 min. 29 sek. Visose „Go Vilnius“ socialinėse platformose kampanija sulaukė didelio susidomėjimo: pozityvūs pasidalinimai, patiktukai ir komentarai sudaro 95 proc. (40 tūkst.) visų reakcijų. Socialinėse platformose sukasi trumpos 6–30 sekundžių video klipo versijos, drauge su reklaminiais skydeliais ir lauko reklama, tad žiūrovai pamatys abi jos dalis.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Žymos: DizainasRinkodara

Kiti straipsniai

Policijos reidai keliuose lapkričio mėnesį
Lietuva

Policijos reidai keliuose lapkričio mėnesį

2025-11-03
Per Vėlinės nepamirškime pagerbti ir Lietuvos Laisvės kovotojų
Lietuva

Per Vėlinės nepamirškime pagerbti ir Lietuvos Laisvės kovotojų

2025-10-31
Agnė Kuzmickaitė sukūrė aprangą besirūpinantiems senjorais: orumo ir pokyčio ženklas
Grožis

Agnė Kuzmickaitė sukūrė aprangą besirūpinantiems senjorais: orumo ir pokyčio ženklas

2025-10-28
D. Sirvydžio šūvis neišgelbėjo: „Lietkabelis“ triumfavo prieš „Žalgirį“
Panevėžys

Panevėžio „Lietkabelis“ triumfavo prieš „Žalgirį“

2025-10-20
Kaip ir kasmet: vos prasidėjo šildymo sezonas – gaisrų vėl padaugėjo
Aktualijos

Kaip ir kasmet: vos prasidėjo šildymo sezonas – gaisrų vėl padaugėjo

2025-10-20
7 finansiniai asmenybės tipai: ar žinote, kuris esate jūs?
Apžvalgos

Lietuviai atsakė, ką darytų netikėtai gavę 1000 eurų

2025-10-17
Futbolas
Gargždai

Šiame A lygos ture gali paaiškėti čempionas

2025-10-17
Maistas
Gyvenimas

Lietuviai netaupo ir išmeta tonas maisto: ką galime padaryti?

2025-10-17
Karstas
Kaunas

Kauno miesto muziejuje – mirčiai skirta paroda „Memento mori“ ir vakarinės ekskursijos

2025-10-16

Rekomenduojame

Iš kur kilo tas Helovinas ir kaip jis atėjo į Lietuvą?

Iš kur kilo tas Helovinas ir kaip jis atėjo į Lietuvą?

2024-10-29
K-POP demonų medžiotojos

Kaip „K-Pop demonų medžiotojos“ tapo žiūrimiausiu filmu „Netflix“ istorijoje

2025-09-25
Ketvirtojo „Raganiaus“ sezone anonse matome Liamą Hemsworthą, perėmusį Geralto iš Rivijos vaidmenį

Ketvirtojo „Raganiaus“ sezone anonse matome Liamą Hemsworthą, perėmusį Geralto iš Rivijos vaidmenį

2025-10-09
5 populiariausi telefonų modeliai Lietuvoje 2025-aisiais

5 populiariausi telefonų modeliai Lietuvoje 2025-aisiais

2025-06-02
Proneta Proneta Proneta

Naujienos

Pusryčiams, pietums ir vakarienei: 3 išradingi receptai iš bulvių

2025-11-06
VU mokslininkų DI sprendimas padės „pamatyti“ žemę iš kosmoso pro debesis

VU mokslininkų DI sprendimas padės „pamatyti“ žemę iš kosmoso pro debesis

2025-11-06
„Pigus“ dopaminas mūsų kasdienybėje: kaip socialiniai tinklai „apdovanoja“ smegenis?

Telefoniniams sukčiams – galas? Operatoriai blokuos dar daugiau suklastotų skambučių

2025-11-06
Pasiruoškite, netrukus „Facebook“ užtvindys DI generuotas turinys

Pasiruoškite, netrukus „Facebook“ užtvindys DI generuotas turinys

2025-11-05
Verta pamatyti

Naujienos, žinios, įdomybės, patarimai ir apžvalgos iš Lietuvos ir viso pasaulio.

Nauja

Receptai

Pusryčiams, pietums ir vakarienei: 3 išradingi receptai iš bulvių

2025-11-06

Lankoma

Iš kur kilo tas Helovinas ir kaip jis atėjo į Lietuvą?
Įdomu

Iš kur kilo tas Helovinas ir kaip jis atėjo į Lietuvą?

2024-10-29

Reklama

Proneta Proneta Proneta
  • Rašyti redakcijai
  • Naudojimosi taisyklės
  • Akcininkai
  • Privatumo politika
  • Kontaktai

© 2024 Pamatyti

Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
  • Laisvalaikis
  • Kinas
  • Technologijos
  • Receptai
  • Sveikata
  • Auto

© 2024 Pamatyti