Pamatyti
  • Laisvalaikis
  • Kinas
  • Sportas
  • Technologijos
  • Receptai
  • Auto
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
PAMATYTI.LT
  • Laisvalaikis
  • Kinas
  • Sportas
  • Technologijos
  • Receptai
  • Auto
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Pamatyti.lt
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus

Europos turizmo asociacijos vadovas apie Vilniaus kampaniją: „Poveikis neabejotinai bus teigiamas“

Paulius Liškauskas
2024-04-10
Lietuva, Naujienos, Verslas, Vilnius
Laikas: 2 min skaitymo
Pradžia Lietuva
Dalintis FacebookDalintis X

Žinia apie naująją Vilniaus rinkodaros kampaniją „Expectations vs. Reality“ (liet. „Lūkesčiai ir realybė“) ritasi per pasaulį. Vokietijos kelionių portalas „Reise Reporter“ ne tik pozityviai aprašė kampaniją, bet ir šia proga savo skaitytojams priminė, kodėl 2024-ieji yra palankūs metai aplankyti Vilnių. Kitos tikslinės rinkos – Jungtinės Karalystės – rinkodaros portalo „The Drum“ redaktorius Gordon Young teigia, kad Vilnius jau išlošė su šia kampanija. Vien per pirmas penkias dienas pasirodė daugiau nei 40 publikacijų, kurių dauguma teigiamos, o bendra pasiekta tarptautinė auditorija – 34 mln. Preliminari tokio pasiekiamumo finansinė vertė – apie 300 tūkst. Eur.

 

Nuo Vilniaus iki Havajų

Kiti straipsniai

Vilnius ruošiasi švęsti maestro Virgilijaus Noreikos 90-ąjį gimtadienį

Vilnius ruošiasi švęsti maestro Virgilijaus Noreikos 90-ąjį gimtadienį

2025-09-16
„iPhone 17“ išankstinių pardavimų statistika: populiarumo viršūnėje – prabangūs modeliai

„iPhone 17“ išankstinių pardavimų statistika: populiarumo viršūnėje – prabangūs modeliai

2025-09-16

 

Praėjusią savaitę pristatyta Vilniaus rinkodaros kampanija „Expectations vs. Reality“ (liet. „Lūkesčiai ir realybė“), skirta Vokietijos ir Jungtinės Karalystės rinkoms, patraukė ne tik šių šalių, bet ir viso pasaulio žiniasklaidos dėmesį – apie Lietuvos sostinę išgirdo net Havajai, kuriuose transliuojama „BBC radio“ programa.

Londone veikiančios Europos turizmo asociacijos, vienijančios daugiau nei 1 100 kelionių agentūrų, viešbučių ir kitų turizmo srities organizacijų, vadovas Tom Jenkins teigia, jog Vilnius, kaip ir kiti Baltijos šalių miestai, iki šiol susiduria su iššūkiais dėl žinomumo. „Norėdamas būti pastebėtas, Vilnius turi apeliuoti į vaizduotę. O ši kampanija įtaigiai ir su gera nuotaika išjuokia klaidingas klišes. Niekas neveikia geriau nei saviironija. Poveikis, neabejoju, bus teigiamas“, – įsitikinęs T. Jenkins.

 

Ironijos namai supras pokštą

Apie keliones rašantis Vokietijos kelionių portalas „Reise Reporter“, kurio rekomendacijomis remiantis žmonės planuoja savo atostogas, taip pat pozityviai įvertino naująją Vilniaus žinomumo kampaniją ir priminė, jog šiemet reikėtų aplankyti Lietuvos sostinę dėl UNESCO senamiesčio, Vilniaus šaltibarščių festivalio, puikaus maisto bei gausių žaliųjų erdvių. Iš viso Vokietijoje reportažais apie kampaniją jau pasidalijo 12 žiniasklaidos kanalų.

 

 

Kitos tikslinės rinkos – Didžiosios Britanijos – rinkodaros portalo „The Drum“ redaktorius Gordon Young teigia, kad Vilnius jau išlošė su šia kampanija, nes patraukė užsienio žiniasklaidos dėmesį. „Jungtinė Karalystė yra ironijos namai, tad jie supras pokštą“, – rašo portalas.

 

Žinia apie Vilniaus kampaniją sklinda kur kas toliau nei dvi tikslinės rinkos – naujiena jau pasiekė Pietų Europą, Australiją ir net Havajus. „Plakatuose pavaizduoti vaizdai aštriai supriešina lūkesčius ir tikrovę bei ragina praeivius būti atvirus ir keisti nuomonę apie Vilnių“, – rašo Australijos rinkodaros naujienų portalas „Bandt“. Reaguodamas į kampaniją Italijos naujienų portalas „Brand news“ Vilnių vadina „moderniu, dinamišku miestu su unikalia architektūra“.

 

 

Apie kampaniją ir Vilnių pozityviai atsiliepta straipsniuose Austrijoje, Šveicarijoje, Airijoje, Latvijoje. Portalas „Emerging Europe“ straipsnyje apie Vilniaus kampaniją pastebėjo, jog Lietuvos sostinė paliečia visam regionui aktualią temą, jog įsisenėję neigiami stereotipai, taikomi visam „Rytų Europos“ regionui, vis dar gyvuoja.

 

Pozityvūs rezultatai ir internete

 

Drąsi reklama, prieš paleidžiant ją į dienos šviesą, buvo ištestuota ir palankiai įvertinta tikslinėse Vokietijos bei Jungtinės Karalystės rinkose: 51 proc. respondentų, pamatę kampanijos video ir reklaminius skydelius, ieškotų daugiau informacijos apie Vilnių, 28 proc. būtų linkę planuoti kelionę, o ketvirtadalis norėtų pasidalinti reklama su artimaisiais. Kampanijos rezultatų įvertinimo tyrimą planuojama kartoti ir jai pasibaigus.

 

„Nors satyriniai vaizdai palietė dalies lietuvių jausmus, matome pirmuosius rezultatus, kurie patvirtina, kad užsienio auditorija supranta klipe demonstruojamą ironiją. Drąsus ir nestandartinis kalbėjimo tonas mus išskiria tikslinėse rinkose ir leidžia pasiekti reklamai keliamus tikslus“, – sako kampaniją kūrusios Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė. Ši kampanija – tai vienas iš viso komplekso veiksmų, kuriais siekiama didinti miesto žinomumą ir turistų srautus.

 

Per pirmas šešias dienas kampaniją pristatantis vaizdo klipas internete sulaukė 1,3 mln. peržiūrų, o vidutinė peržiūrų trukmė „Youtube“ kanale  – 1 min. 29 sek. Visose „Go Vilnius“ socialinėse platformose kampanija sulaukė didelio susidomėjimo: pozityvūs pasidalinimai, patiktukai ir komentarai sudaro 95 proc. (40 tūkst.) visų reakcijų. Socialinėse platformose sukasi trumpos 6–30 sekundžių video klipo versijos, drauge su reklaminiais skydeliais ir lauko reklama, tad žiūrovai pamatys abi jos dalis.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Žymos: DizainasRinkodara

Kiti straipsniai

Atsitiktinumas ar strategija: kaip gimsta viral turinys?
Įdomu

Atsitiktinumas ar strategija: kaip gimsta viral turinys?

2025-09-10
Įgūdžiai, kurie nulems jūsų sėkmę 2030-aisiais: ar juos turite?
Aktualijos

Ramūnas Bagdonas: 4 darbo dienų savaitė ateis tada, kai dirbsime gudriau

2025-09-10
Jau ir Lietuvoje – nauja „Bolt“ pavėžėjimo kategorija – „Moterys veža moteris“
Kaunas

Jau ir Lietuvoje – nauja „Bolt“ pavėžėjimo kategorija – „Moterys veža moteris“

2025-09-10
Vilnius nebėra vienintelis šalies ekonomikos variklis
Apžvalgos

Vilnius nebėra vienintelis šalies ekonomikos variklis

2025-09-09
Aleksandras Izgorodinas
Aktualijos

Aleksandras Izgorodinas. ECB – ant palūkanų karpymo slenksčio

2025-09-08
Jau šiandien prasideda festivalis „Vilniaus dienos“ – šventė, kurios nevalia praleisti
Laisvalaikis

Jau šiandien prasideda festivalis „Vilniaus dienos“ – šventė, kurios nevalia praleisti

2025-09-05
Programuotojų era baigėsi, dabar reikalingi DI specialistai, atlyginimai siekia iki 10 tūkst. Eur
Lietuva

Programuotojų era baigėsi, dabar reikalingi DI specialistai, atlyginimai siekia iki 10 tūkst. Eur

2025-09-05
Vokiečiai padirbėjo iš peties: įspūdingų parametrų elektrinis „Mercedes-Benz CLA“ – jau Lietuvoje
Lietuva

Vokiečiai padirbėjo iš peties: įspūdingų parametrų elektrinis „Mercedes-Benz CLA“ – jau Lietuvoje

2025-09-04
Lietuviai rudenį sėdėti namuose neketina – pilni lėktuvai toliau kils į Turkiją, Graikiją, Ispaniją, Italiją, Egiptą
Apžvalgos

Lietuviai rudenį sėdėti namuose neketina – pilni lėktuvai toliau kils į Turkiją, Graikiją, Ispaniją, Italiją, Egiptą

2025-09-04

Rekomenduojame

Xiaomi 15T Pro

„Xiaomi 15T Pro“ pastebėtas FCC duomenų bazėje

2025-07-11
5 populiariausi telefonų modeliai Lietuvoje 2025-aisiais

5 populiariausi telefonų modeliai Lietuvoje 2025-aisiais

2025-06-02
iPhone 17

„iPhone 17“ išleidimo data – kada tikėtis naujų Apple iPhone modelių

2025-08-05
„Telia“ įjungė galimybę skambinti iš užsienio be mobiliojo ryšio per Wi-Fi

„Telia“ įjungė galimybę skambinti iš užsienio be mobiliojo ryšio per Wi-Fi

2025-08-19
Proneta Proneta Proneta

Naujienos

Kad kristų lapai, o ne jūs – kokie pavojai tyko sode rudenį ir kaip nuo jų apsisaugoti?

Kad kristų lapai, o ne jūs – kokie pavojai tyko sode rudenį ir kaip nuo jų apsisaugoti?

2025-09-14
Kaip paskatinti vaiką skaityti knygas?

Kaip paskatinti vaiką skaityti knygas?

2025-09-11
Sofija Turner oficialiai išrinkta Laros Kroft vaidmeniui veiksmo seriale „Kapų plėšikė“

Sofija Turner oficialiai išrinkta Laros Kroft vaidmeniui veiksmo seriale „Kapų plėšikė“

2025-09-10
pinigai

Alytaus rajono savivaldybės tarybos narys A. Vrubliauskas lieka nuteistas dėl korupcinių nusikaltimų

2025-09-10
Verta pamatyti

Naujienos, žinios, įdomybės, patarimai ir apžvalgos iš Lietuvos ir viso pasaulio.

Nauja

Vilnius ruošiasi švęsti maestro Virgilijaus Noreikos 90-ąjį gimtadienį
Muzika

Vilnius ruošiasi švęsti maestro Virgilijaus Noreikos 90-ąjį gimtadienį

2025-09-16

Lankoma

Xiaomi 15T Pro
Technologijos

„Xiaomi 15T Pro“ pastebėtas FCC duomenų bazėje

2025-07-11

Reklama

Proneta Proneta Proneta
  • Rašyti redakcijai
  • Naudojimosi taisyklės
  • Akcininkai
  • Privatumo politika
  • Kontaktai

© 2024 Pamatyti

Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
  • Laisvalaikis
  • Kinas
  • Technologijos
  • Receptai
  • Sveikata
  • Auto

© 2024 Pamatyti