Pamatyti
  • Laisvalaikis
  • Kinas
  • Sportas
  • Technologijos
  • Receptai
  • Auto
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
PAMATYTI.LT
  • Laisvalaikis
  • Kinas
  • Sportas
  • Technologijos
  • Receptai
  • Auto
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Pamatyti.lt
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus

Europos turizmo asociacijos vadovas apie Vilniaus kampaniją: „Poveikis neabejotinai bus teigiamas“

Paulius Liškauskas
2024-04-10
Lietuva, Naujienos, Verslas, Vilnius
Laikas: 2 min skaitymo
Pradžia Lietuva
Dalintis FacebookDalintis X

Žinia apie naująją Vilniaus rinkodaros kampaniją „Expectations vs. Reality“ (liet. „Lūkesčiai ir realybė“) ritasi per pasaulį. Vokietijos kelionių portalas „Reise Reporter“ ne tik pozityviai aprašė kampaniją, bet ir šia proga savo skaitytojams priminė, kodėl 2024-ieji yra palankūs metai aplankyti Vilnių. Kitos tikslinės rinkos – Jungtinės Karalystės – rinkodaros portalo „The Drum“ redaktorius Gordon Young teigia, kad Vilnius jau išlošė su šia kampanija. Vien per pirmas penkias dienas pasirodė daugiau nei 40 publikacijų, kurių dauguma teigiamos, o bendra pasiekta tarptautinė auditorija – 34 mln. Preliminari tokio pasiekiamumo finansinė vertė – apie 300 tūkst. Eur.

 

Nuo Vilniaus iki Havajų

Kiti straipsniai

„LTG Link“ mažina kainas šeimoms ir terminuotiems bilietams, keičiasi vienkartinių bilietų kainos

„LTG Link“ mažina kainas šeimoms ir terminuotiems bilietams, keičiasi vienkartinių bilietų kainos

2025-07-02
Kaip greičiau susitaupyti pradiniam būsto įnašui: 5 realūs būdai

NT kaip investicija: kokie ženklai išduoda, kad būsto vertė kils

2025-07-02

 

Praėjusią savaitę pristatyta Vilniaus rinkodaros kampanija „Expectations vs. Reality“ (liet. „Lūkesčiai ir realybė“), skirta Vokietijos ir Jungtinės Karalystės rinkoms, patraukė ne tik šių šalių, bet ir viso pasaulio žiniasklaidos dėmesį – apie Lietuvos sostinę išgirdo net Havajai, kuriuose transliuojama „BBC radio“ programa.

Londone veikiančios Europos turizmo asociacijos, vienijančios daugiau nei 1 100 kelionių agentūrų, viešbučių ir kitų turizmo srities organizacijų, vadovas Tom Jenkins teigia, jog Vilnius, kaip ir kiti Baltijos šalių miestai, iki šiol susiduria su iššūkiais dėl žinomumo. „Norėdamas būti pastebėtas, Vilnius turi apeliuoti į vaizduotę. O ši kampanija įtaigiai ir su gera nuotaika išjuokia klaidingas klišes. Niekas neveikia geriau nei saviironija. Poveikis, neabejoju, bus teigiamas“, – įsitikinęs T. Jenkins.

 

Ironijos namai supras pokštą

Apie keliones rašantis Vokietijos kelionių portalas „Reise Reporter“, kurio rekomendacijomis remiantis žmonės planuoja savo atostogas, taip pat pozityviai įvertino naująją Vilniaus žinomumo kampaniją ir priminė, jog šiemet reikėtų aplankyti Lietuvos sostinę dėl UNESCO senamiesčio, Vilniaus šaltibarščių festivalio, puikaus maisto bei gausių žaliųjų erdvių. Iš viso Vokietijoje reportažais apie kampaniją jau pasidalijo 12 žiniasklaidos kanalų.

 

 

Kitos tikslinės rinkos – Didžiosios Britanijos – rinkodaros portalo „The Drum“ redaktorius Gordon Young teigia, kad Vilnius jau išlošė su šia kampanija, nes patraukė užsienio žiniasklaidos dėmesį. „Jungtinė Karalystė yra ironijos namai, tad jie supras pokštą“, – rašo portalas.

 

Žinia apie Vilniaus kampaniją sklinda kur kas toliau nei dvi tikslinės rinkos – naujiena jau pasiekė Pietų Europą, Australiją ir net Havajus. „Plakatuose pavaizduoti vaizdai aštriai supriešina lūkesčius ir tikrovę bei ragina praeivius būti atvirus ir keisti nuomonę apie Vilnių“, – rašo Australijos rinkodaros naujienų portalas „Bandt“. Reaguodamas į kampaniją Italijos naujienų portalas „Brand news“ Vilnių vadina „moderniu, dinamišku miestu su unikalia architektūra“.

 

 

Apie kampaniją ir Vilnių pozityviai atsiliepta straipsniuose Austrijoje, Šveicarijoje, Airijoje, Latvijoje. Portalas „Emerging Europe“ straipsnyje apie Vilniaus kampaniją pastebėjo, jog Lietuvos sostinė paliečia visam regionui aktualią temą, jog įsisenėję neigiami stereotipai, taikomi visam „Rytų Europos“ regionui, vis dar gyvuoja.

 

Pozityvūs rezultatai ir internete

 

Drąsi reklama, prieš paleidžiant ją į dienos šviesą, buvo ištestuota ir palankiai įvertinta tikslinėse Vokietijos bei Jungtinės Karalystės rinkose: 51 proc. respondentų, pamatę kampanijos video ir reklaminius skydelius, ieškotų daugiau informacijos apie Vilnių, 28 proc. būtų linkę planuoti kelionę, o ketvirtadalis norėtų pasidalinti reklama su artimaisiais. Kampanijos rezultatų įvertinimo tyrimą planuojama kartoti ir jai pasibaigus.

 

„Nors satyriniai vaizdai palietė dalies lietuvių jausmus, matome pirmuosius rezultatus, kurie patvirtina, kad užsienio auditorija supranta klipe demonstruojamą ironiją. Drąsus ir nestandartinis kalbėjimo tonas mus išskiria tikslinėse rinkose ir leidžia pasiekti reklamai keliamus tikslus“, – sako kampaniją kūrusios Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė. Ši kampanija – tai vienas iš viso komplekso veiksmų, kuriais siekiama didinti miesto žinomumą ir turistų srautus.

 

Per pirmas šešias dienas kampaniją pristatantis vaizdo klipas internete sulaukė 1,3 mln. peržiūrų, o vidutinė peržiūrų trukmė „Youtube“ kanale  – 1 min. 29 sek. Visose „Go Vilnius“ socialinėse platformose kampanija sulaukė didelio susidomėjimo: pozityvūs pasidalinimai, patiktukai ir komentarai sudaro 95 proc. (40 tūkst.) visų reakcijų. Socialinėse platformose sukasi trumpos 6–30 sekundžių video klipo versijos, drauge su reklaminiais skydeliais ir lauko reklama, tad žiūrovai pamatys abi jos dalis.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Žymos: DizainasRinkodara

Kiti straipsniai

slides
Vilnius

Vilniaus Portalas randa naujus namus Rotušės aikštėje: atidarymas miesto širdyje

2025-06-30
Lietuva

Baltijos šalių ekonomikos: Lietuva išlaiko lyderės poziciją

2025-06-30
Pradedami istoriniai Nemuno tyrimai: jungiasi ir plaukikė Rūta Meilutytė
Aplinka

Pradedami istoriniai Nemuno tyrimai: jungiasi ir plaukikė Rūta Meilutytė

2025-06-26
Įdomu

Ūkininkai Lietuvoje pirmą kartą surengė „Traktorių dakaro“ lenktynes

2025-06-25
Joninių papročiai: ugnies, vandens ir paparčio žiedo magija trumpiausią naktį
Kultūra

Joninių papročiai: ugnies, vandens ir paparčio žiedo magija trumpiausią naktį

2025-06-23
Šauliai suvienijo jėgas su Vokietijos brigados medikais: mokėsi teikti pagalbą sužeistiems civiliams
Elektrėnai

Šauliai suvienijo jėgas su Vokietijos brigados medikais: mokėsi teikti pagalbą sužeistiems civiliams

2025-06-23
Naujas iššūkis keliautojams: kas pirmasis surinks Kauno magnetukus?
Kaunas

Naujas iššūkis keliautojams: kas pirmasis surinks Kauno magnetukus?

2025-06-19
Ne tik duobės: ką vasarą dirba kelininkai?
Įdomu

Ne tik duobės: ką vasarą dirba kelininkai?

2025-06-18
Po padidinto akcizo mokesčio degalams – milijonai prarastų litrų ir mažiausiai 100 mln. eurų nuostolis valstybės biudžetui
Aktualijos

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

2025-06-17

Rekomenduojame

Penktadienio 13-oji: iš kur atsirado tiek baimių ir prietarų?

Penktadienio 13-oji: iš kur atsirado tiek baimių ir prietarų?

2024-09-12
Galaxy S25 Edge

Paaiškėjo „Samsung Galaxy S25 Edge“ kaina Europoje, atminties ir spalvų pasirinkimai

2025-03-17
Samsung Galaxy Z Flip 7

Būsimo „Samsung Galaxy Z Flip 7“ rakursai rodo nedidelius dizaino pokyčius

2025-02-27
5 populiariausi telefonų modeliai Lietuvoje 2025-aisiais

5 populiariausi telefonų modeliai Lietuvoje 2025-aisiais

2025-06-02
Proneta Proneta Proneta

Naujienos

Šie vaisiai gelbės visą karštą savaitę – išbandykit 3 gaivius ir pigius receptus

Šie vaisiai gelbės visą karštą savaitę – išbandykit 3 gaivius ir pigius receptus

2025-07-01
Automatiškai išsaugotas juodraštis

Automatiškai išsaugotas juodraštis

2025-07-01
„Žalgirio“ priekinę liniją stiprina atletiškasis M.Wrightas

„Žalgirio“ priekinę liniją stiprina atletiškasis M.Wrightas

2025-06-30
„Yaga Gathering“ evoliucija – dokumentiniame filme „Twenty Trips Around The Sun“

„Yaga Gathering“ evoliucija – dokumentiniame filme „Twenty Trips Around The Sun“

2025-06-30
Verta pamatyti

Naujienos, žinios, įdomybės, patarimai ir apžvalgos iš Lietuvos ir viso pasaulio.

Nauja

„LTG Link“ mažina kainas šeimoms ir terminuotiems bilietams, keičiasi vienkartinių bilietų kainos
Lietuva

„LTG Link“ mažina kainas šeimoms ir terminuotiems bilietams, keičiasi vienkartinių bilietų kainos

2025-07-02

Lankoma

„Yaga Gathering“ evoliucija – dokumentiniame filme „Twenty Trips Around The Sun“
Kinas

„Yaga Gathering“ evoliucija – dokumentiniame filme „Twenty Trips Around The Sun“

2025-06-30

Reklama

Proneta Proneta Proneta
  • Rašyti redakcijai
  • Naudojimosi taisyklės
  • Akcininkai
  • Privatumo politika
  • Kontaktai

© 2024 Pamatyti

Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
  • Laisvalaikis
  • Kinas
  • Technologijos
  • Receptai
  • Sveikata
  • Auto

© 2024 Pamatyti