Pamatyti
  • Laisvalaikis
  • Kinas
  • Sportas
  • Technologijos
  • Receptai
  • Auto
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
PAMATYTI.LT
  • Laisvalaikis
  • Kinas
  • Sportas
  • Technologijos
  • Receptai
  • Auto
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
Pamatyti.lt
Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus

Europos turizmo asociacijos vadovas apie Vilniaus kampaniją: „Poveikis neabejotinai bus teigiamas“

Paulius Liškauskas
2024-04-10
Lietuva, Naujienos, Verslas, Vilnius
Laikas: 2 min skaitymo
Pradžia Lietuva
Dalintis FacebookDalintis X

Žinia apie naująją Vilniaus rinkodaros kampaniją „Expectations vs. Reality“ (liet. „Lūkesčiai ir realybė“) ritasi per pasaulį. Vokietijos kelionių portalas „Reise Reporter“ ne tik pozityviai aprašė kampaniją, bet ir šia proga savo skaitytojams priminė, kodėl 2024-ieji yra palankūs metai aplankyti Vilnių. Kitos tikslinės rinkos – Jungtinės Karalystės – rinkodaros portalo „The Drum“ redaktorius Gordon Young teigia, kad Vilnius jau išlošė su šia kampanija. Vien per pirmas penkias dienas pasirodė daugiau nei 40 publikacijų, kurių dauguma teigiamos, o bendra pasiekta tarptautinė auditorija – 34 mln. Preliminari tokio pasiekiamumo finansinė vertė – apie 300 tūkst. Eur.

 

Nuo Vilniaus iki Havajų

Kiti straipsniai

Sveikatos specialistai: daugelio lietuvių mitybos įpročiai verčia sunerimti – kur klystama dažniausiai

Sveikatos specialistai: daugelio lietuvių mitybos įpročiai verčia sunerimti – kur klystama dažniausiai

2025-11-11
Miuziklas „Riešutėliai Pelenei“ atsisveikina su žiūrovais

Miuziklas „Riešutėliai Pelenei“ atsisveikina su žiūrovais

2025-11-10

 

Praėjusią savaitę pristatyta Vilniaus rinkodaros kampanija „Expectations vs. Reality“ (liet. „Lūkesčiai ir realybė“), skirta Vokietijos ir Jungtinės Karalystės rinkoms, patraukė ne tik šių šalių, bet ir viso pasaulio žiniasklaidos dėmesį – apie Lietuvos sostinę išgirdo net Havajai, kuriuose transliuojama „BBC radio“ programa.

Londone veikiančios Europos turizmo asociacijos, vienijančios daugiau nei 1 100 kelionių agentūrų, viešbučių ir kitų turizmo srities organizacijų, vadovas Tom Jenkins teigia, jog Vilnius, kaip ir kiti Baltijos šalių miestai, iki šiol susiduria su iššūkiais dėl žinomumo. „Norėdamas būti pastebėtas, Vilnius turi apeliuoti į vaizduotę. O ši kampanija įtaigiai ir su gera nuotaika išjuokia klaidingas klišes. Niekas neveikia geriau nei saviironija. Poveikis, neabejoju, bus teigiamas“, – įsitikinęs T. Jenkins.

 

Ironijos namai supras pokštą

Apie keliones rašantis Vokietijos kelionių portalas „Reise Reporter“, kurio rekomendacijomis remiantis žmonės planuoja savo atostogas, taip pat pozityviai įvertino naująją Vilniaus žinomumo kampaniją ir priminė, jog šiemet reikėtų aplankyti Lietuvos sostinę dėl UNESCO senamiesčio, Vilniaus šaltibarščių festivalio, puikaus maisto bei gausių žaliųjų erdvių. Iš viso Vokietijoje reportažais apie kampaniją jau pasidalijo 12 žiniasklaidos kanalų.

 

 

Kitos tikslinės rinkos – Didžiosios Britanijos – rinkodaros portalo „The Drum“ redaktorius Gordon Young teigia, kad Vilnius jau išlošė su šia kampanija, nes patraukė užsienio žiniasklaidos dėmesį. „Jungtinė Karalystė yra ironijos namai, tad jie supras pokštą“, – rašo portalas.

 

Žinia apie Vilniaus kampaniją sklinda kur kas toliau nei dvi tikslinės rinkos – naujiena jau pasiekė Pietų Europą, Australiją ir net Havajus. „Plakatuose pavaizduoti vaizdai aštriai supriešina lūkesčius ir tikrovę bei ragina praeivius būti atvirus ir keisti nuomonę apie Vilnių“, – rašo Australijos rinkodaros naujienų portalas „Bandt“. Reaguodamas į kampaniją Italijos naujienų portalas „Brand news“ Vilnių vadina „moderniu, dinamišku miestu su unikalia architektūra“.

 

 

Apie kampaniją ir Vilnių pozityviai atsiliepta straipsniuose Austrijoje, Šveicarijoje, Airijoje, Latvijoje. Portalas „Emerging Europe“ straipsnyje apie Vilniaus kampaniją pastebėjo, jog Lietuvos sostinė paliečia visam regionui aktualią temą, jog įsisenėję neigiami stereotipai, taikomi visam „Rytų Europos“ regionui, vis dar gyvuoja.

 

Pozityvūs rezultatai ir internete

 

Drąsi reklama, prieš paleidžiant ją į dienos šviesą, buvo ištestuota ir palankiai įvertinta tikslinėse Vokietijos bei Jungtinės Karalystės rinkose: 51 proc. respondentų, pamatę kampanijos video ir reklaminius skydelius, ieškotų daugiau informacijos apie Vilnių, 28 proc. būtų linkę planuoti kelionę, o ketvirtadalis norėtų pasidalinti reklama su artimaisiais. Kampanijos rezultatų įvertinimo tyrimą planuojama kartoti ir jai pasibaigus.

 

„Nors satyriniai vaizdai palietė dalies lietuvių jausmus, matome pirmuosius rezultatus, kurie patvirtina, kad užsienio auditorija supranta klipe demonstruojamą ironiją. Drąsus ir nestandartinis kalbėjimo tonas mus išskiria tikslinėse rinkose ir leidžia pasiekti reklamai keliamus tikslus“, – sako kampaniją kūrusios Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė. Ši kampanija – tai vienas iš viso komplekso veiksmų, kuriais siekiama didinti miesto žinomumą ir turistų srautus.

 

Per pirmas šešias dienas kampaniją pristatantis vaizdo klipas internete sulaukė 1,3 mln. peržiūrų, o vidutinė peržiūrų trukmė „Youtube“ kanale  – 1 min. 29 sek. Visose „Go Vilnius“ socialinėse platformose kampanija sulaukė didelio susidomėjimo: pozityvūs pasidalinimai, patiktukai ir komentarai sudaro 95 proc. (40 tūkst.) visų reakcijų. Socialinėse platformose sukasi trumpos 6–30 sekundžių video klipo versijos, drauge su reklaminiais skydeliais ir lauko reklama, tad žiūrovai pamatys abi jos dalis.

Šaltinis: Pranešimas spaudai
Žymos: DizainasRinkodara

Kiti straipsniai

Holivudo prodiuserius sudomino lietuvių brolio ir sesers kūryba
Lietuva

Holivudo prodiuserius sudomino lietuvių brolio ir sesers kūryba

2025-11-10
Sukurtas pirmasis lietuvių kalbos DI modelis: žengiame į ateitį
Lietuva

Sukurtas pirmasis lietuvių kalbos DI modelis: žengiame į ateitį

2025-11-10
Klimato derybos Brazilijoje: kieno balsas lems planetos ateitį?
Aplinka

Klimato derybos Brazilijoje: kieno balsas lems planetos ateitį?

2025-11-10
Santakos tiltas
Kaunas

Tiltų bumas Kaune: vos per dvejus metus – keturių naujų jungčių statybos

2025-11-09
Apleisti nameliai Lietuvoje atgimsta keliautojams
Lietuva

Apleisti nameliai Lietuvoje atgimsta keliautojams

2025-11-08
Ant Vilniaus kolegijos sienos atgimė Algirdo Petrulio šilkografija
Aplinka

Ant Vilniaus kolegijos sienos atgimė Algirdo Petrulio šilkografija

2025-11-07
Apžvalgos

Lietuva pagal pagal naudotų automobilių duomenų klastojimą Europos sąrašo gale

2025-11-07
Nuo Ganos būgnų iki indiškų rangoli: pajuskite pasaulį Vilniuje du lapkričio savaitgalius
Kultūra

Nuo Ganos būgnų iki indiškų rangoli: pajuskite pasaulį Vilniuje du lapkričio savaitgalius

2025-11-06
Kaunas išsirinko Kalėdų eglutę: miestą papuoš 65 metų žaliaskarė
Kaunas

Kaunas išsirinko Kalėdų eglutę: miestą papuoš 65 metų žaliaskarė

2025-11-03

Rekomenduojame

Iš kur kilo tas Helovinas ir kaip jis atėjo į Lietuvą?

Iš kur kilo tas Helovinas ir kaip jis atėjo į Lietuvą?

2024-10-29
K-POP demonų medžiotojos

Kaip „K-Pop demonų medžiotojos“ tapo žiūrimiausiu filmu „Netflix“ istorijoje

2025-09-25
5 populiariausi telefonų modeliai Lietuvoje 2025-aisiais

5 populiariausi telefonų modeliai Lietuvoje 2025-aisiais

2025-06-02
Honor Magic 7 Pro

„Honor Magic 8 Pro“ pasirodys su „Snapdragon 8 Elite 2 SoC“ ir triguba galine kamera

2025-04-30
Proneta Proneta Proneta

Naujienos

Koldaras pristato dainą „Pražydo” ir atskleidžią savo jautriąją pusę

Koldaras pristato dainą „Pražydo” ir atskleidžią savo jautriąją pusę

2025-11-13
„Receptas kultūrai“: kai menas atranda kelią į atokiausią senjoro kiemą

„Receptas kultūrai“: kai menas atranda kelią į atokiausią senjoro kiemą

2025-11-13
Mokslininkai apie horoskopus: neturi nieko bendro su realybe

Mokslininkai apie horoskopus: neturi nieko bendro su realybe

2025-11-10
„Žalgirio“ pergalės Kėdainiuose fone – senbuvio sugrįžimas ir sėkmingas jaunuolio debiutas

„Žalgirio“ pergalė Kėdainiuose

2025-11-09
Verta pamatyti

Naujienos, žinios, įdomybės, patarimai ir apžvalgos iš Lietuvos ir viso pasaulio.

Nauja

Koldaras pristato dainą „Pražydo” ir atskleidžią savo jautriąją pusę
Laisvalaikis

Koldaras pristato dainą „Pražydo” ir atskleidžią savo jautriąją pusę

2025-11-13

Lankoma

5 populiariausi telefonų modeliai Lietuvoje 2025-aisiais
Technologijos

5 populiariausi telefonų modeliai Lietuvoje 2025-aisiais

2025-06-02

Reklama

Proneta Proneta Proneta
  • Rašyti redakcijai
  • Naudojimosi taisyklės
  • Akcininkai
  • Privatumo politika
  • Kontaktai

© 2024 Pamatyti

Rezultatų nėra
Žiūrėti visus rezultatus
  • Naujienos
  • Laisvalaikis
  • Kinas
  • Technologijos
  • Receptai
  • Sveikata
  • Auto

© 2024 Pamatyti